Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Аналіз даних
Код дисципліни: 7.124.03.O.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.е.н., старш. викладач Олена Бобало
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
володіння знаннями і розуміння наукових засад організування інформаційного маркетингу та менеджменту, їх вдосконалення;
здатність формувати теоретичні та практичні рішення в управлінні та маркетингу інформації;
здатність використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання відповідних ресурсів і систем при аналізі конкурентоспроможності установи;
здатність застосувати знання та практичні навики аналізу відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
практичне застосовування знань сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі системного аналізу;
отримання навиків роботи в команді та вирішення конфліктів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
Інформаційний менеджмент
Технології підтримки процесів прийняття рішень
Методи прийняття рішень в активних середовищах
Математичні моделі та методи бізнес-аналізу
Короткий зміст навчальної програми:
Історія виникнення інформаційних технологій. Інформаційний маркетинг: сутність, цілі, завдання, методи, об’єкти та суб’єкти. Інформаційний менеджмент: сутність, цілі, завдання, методи, об’єкти та суб’єкти. Рівні управління. Основні функції менеджменту: організування, координування, мотивування, контролювання та регулювання. Аналіз ринку. Дієві інструменти Benchmarking (етапи розвитку, мета, завдання, предмет, види; передумови застосування в Україні; основні помилки використання; бенчмаркінгові дослідження інформаційного ринку). Оцінка тенденцій та подій (метод Делфі, техніка номінальної групи). Стратегічне планування. Бізнес-план: сутність, призначення, елементи. Бізнес-план інноваційного проекту. Стандарти ISO: сутність, специфіка, цілі. Загальний менеджмент якості (TQM). Аудити інформаційного маркетингу та менеджменту (внутрішній аудит ISO). Сучасні теорії лідерства. Управління старт-апами.
Рекомендована література:
1. Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерна техніка в менеджменті: Навч. посіб. – Тернопіль: Карт-бланш, 2002. – 354 с.
2. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. - К.: КНЕУ, 2004. — 185 с.
3. Жежнич П. І. Технології інформаційного менеджменту : навч. посіб. / П. І. Жежнич. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – 260 с.
4. Палеха Ю.І., Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес : підручник / Ю.І. Палеха, Ю.І. Горбань — К.: Вид-во Ліра-К. 2015.- 492 с.
5. Палеха Ю.І., Палеха О.Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / Ю.І. Палеха, О.Ю. Палеха. К. : Вид-во Ліра-К: 2013. – 478 с.
6. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: [навч. посібн.] / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник. – 3-є вид. доп. і перероб. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2007. – 384 с.
7. Корягіна С.В. Маркетинговий аудит : навч. посіб. / С.В. Корягіна, М.В. Корягін – К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 320 с.
Методи і критерії оцінювання:
Оцінювання виконаних лабораторних робіт та залікового контролю (письмової компоненти) у формі тестових запитань трьох рівнів складності;
Виконання лабораторних робіт (макс. 40 б) , задавання запитань по темі під час захисту лабораторних робіт іншими студентами (по 1 балу за питання по суті), тестові завдання (макс. 60 б).