Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Стратегічний аналіз
Спеціальність: Комп'ютерні лінгвістичні технології
Код дисципліни: 7.124.04.M.9
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.т.н., доц. Буров Євген Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати призначення стратегічного аналізу, його методології для побудови конкурентноздатних стратегій розвитку підприємств галузі інформаційних технологій.
• уміти використовувати методи та засоби конкурентного аналізу на практиці у процесі розробки проектів інформаційних систем
• уміти використовувати методи та засоби конкурентного аналізу на практиці у процесі розробки проектів інформаційних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Бізнес-аналіз інформаційних процесів, Інформаційний маркетинг та менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Головні поняття та процеси стратегічного аналізу. Методи формування стратегій. Моделі стратегічного вибору. Внутрішній та зовнішній аналіз. SWOT аналіз. Конкурентний стратегічний аналіз. Реалізація стратегій. Методи стратегічного керування. Корпоративні стратегії
Рекомендована література:
1.Арутюнова Д.В. Стратегический менеджмент: Учебное пособие./ Арутюнова Д.В. – Таганрог: Изд-во ТТИ ЮФУ, 2010. – С. 122
2.Стратегический Менеджмент (под ред.Петрова).- Питер. 2005.- С. 496
3.Давлетов, И.И. Стратегический менеджмент [Текст]: учебное пособие. / И.И. Давлетов, Т.М. Свечникова, В.П. Черданцев, С.А. Черникова. - М-во с.- х. РФ, ФГБОУ ВО Пермская ГСХА. – Пермь: Изд-во ФГБОУ ВО Пермская – С. 96.
4.Cadle J. Business Analysis Techniques. 72 Essential Tools for Success./ James Cadle, Debra Paul and Paul Turner.- BCS.-P.37
5.Porter M. Competitive Strategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors./ Michael E. Porter.- The free press, 1980.- P.422.
6.Grant R. Contemporary Strategy Analysis./ Grant R.- John Wiley and Sons, 2010.- P.518
7.David F. Strategic management. Concepts and cases./ David Fred- Prentice Hall. 2011.- P. 685.
8.Neil Ritson. Strategic Management./ Neil Ritson- Ventus Publishing. 2008.- P.56.
2.Стратегический Менеджмент (под ред.Петрова).- Питер. 2005.- С. 496
3.Давлетов, И.И. Стратегический менеджмент [Текст]: учебное пособие. / И.И. Давлетов, Т.М. Свечникова, В.П. Черданцев, С.А. Черникова. - М-во с.- х. РФ, ФГБОУ ВО Пермская ГСХА. – Пермь: Изд-во ФГБОУ ВО Пермская – С. 96.
4.Cadle J. Business Analysis Techniques. 72 Essential Tools for Success./ James Cadle, Debra Paul and Paul Turner.- BCS.-P.37
5.Porter M. Competitive Strategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors./ Michael E. Porter.- The free press, 1980.- P.422.
6.Grant R. Contemporary Strategy Analysis./ Grant R.- John Wiley and Sons, 2010.- P.518
7.David F. Strategic management. Concepts and cases./ David Fred- Prentice Hall. 2011.- P. 685.
8.Neil Ritson. Strategic Management./ Neil Ritson- Ventus Publishing. 2008.- P.56.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (100%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування