Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Цифрові методи обробки сигналів
Спеціальність: Комп'ютерні системи управління рухомими об'єктами (автомобільний транспорт)
Код дисципліни: 7.122.07.E.27
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор: Наконечний А.Й.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Знати основні методи перетворення та опрацювання сигналів, їх переваги і недоліки.
2. Вміти вибирати області перетворення сигналів в залежності від типів сигналів та поставленого завдання.
3. Знати основні підходи до фільтрування та стискання сигналів і зображень.
4. Знати основні методи нанесення цифрових підписів на зображення.
5. Вміти розраховувати коефіцієнти Фур'є та малохвильові коефіцієнти при поданні сигналів у частотній та часо-частотній областях відповідно.
2. Вміти вибирати області перетворення сигналів в залежності від типів сигналів та поставленого завдання.
3. Знати основні підходи до фільтрування та стискання сигналів і зображень.
4. Знати основні методи нанесення цифрових підписів на зображення.
5. Вміти розраховувати коефіцієнти Фур'є та малохвильові коефіцієнти при поданні сигналів у частотній та часо-частотній областях відповідно.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Прикладний аналіз даних
2. Основи збору, передавання та обробки інформації.
3. Теорія інформації.
4. Сучасні цифрові методи обробки сигналів та зображень.
2. Основи збору, передавання та обробки інформації.
3. Теорія інформації.
4. Сучасні цифрові методи обробки сигналів та зображень.
Короткий зміст навчальної програми:
У навчальній дисципліні розглядаються теоретичні і практичні аспекти подання та оброблення сигналів у різних областях. Особлива увага звертається на розгляд теоретичних питань, пов'язаних з поданням та обробленням неперіодичних сигналів у часо-частотній, вейвлет області. Одночасно розглядаються конкретні напрямки практичного використання
Рекомендована література:
1. Бабак В.П.,Хандецький В.С., Шрюфер Е. Обробка сигналів. - К. Либідь, 1996. -392с.
2 Геранін В.О., Писаренко Л.Д., Рушицький Я.Я. Математичні аспекти хвилькового аналізу. Навч. посібник з 16 лекцій. – К.: НТУУ „КПІ” (ВПФ УкрІНТЕІ), 2001. – 164с.
3. Наконечний А.Й. Теорія малохвильового (wavelet) перетворення та її застосування //Фенікс, Львів 2001, 278с.
4. Наконечний А.Й. Наконечний Р.А., Павлиш В.А. Цифрова обробка сигналів: навч. посібник /Наконечний А.Й. Наконечний Р.А., Павлиш В.А. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 368с
5. Charles K.Chui An Introduction to Wavelets, Department of Mathematics, Texas AEM University, 1993.
6. Randy K.Young, Wavelet Theory and its Application, Boston /Dordecht/ London, 1994.
2 Геранін В.О., Писаренко Л.Д., Рушицький Я.Я. Математичні аспекти хвилькового аналізу. Навч. посібник з 16 лекцій. – К.: НТУУ „КПІ” (ВПФ УкрІНТЕІ), 2001. – 164с.
3. Наконечний А.Й. Теорія малохвильового (wavelet) перетворення та її застосування //Фенікс, Львів 2001, 278с.
4. Наконечний А.Й. Наконечний Р.А., Павлиш В.А. Цифрова обробка сигналів: навч. посібник /Наконечний А.Й. Наконечний Р.А., Павлиш В.А. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 368с
5. Charles K.Chui An Introduction to Wavelets, Department of Mathematics, Texas AEM University, 1993.
6. Randy K.Young, Wavelet Theory and its Application, Boston /Dordecht/ London, 1994.
Методи і критерії оцінювання:
Перевірка готовності та виконання лабораторних робіт, перевірка виконання індивідуального домашнього завдання, екзамен.
Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Екзаменаційний контроль Разом за дисципліну
1. Виконання лабораторних робіт (20)
2. Виконання індивідуального домашнього завдання (15)
Разом за ПК 35
Екзамен письмова компонента - 50
усна компонента - 15
Разом за дисципліну - 100
Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Екзаменаційний контроль Разом за дисципліну
1. Виконання лабораторних робіт (20)
2. Виконання індивідуального домашнього завдання (15)
Разом за ПК 35
Екзамен письмова компонента - 50
усна компонента - 15
Разом за дисципліну - 100