Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Напрямки досліджень і розвитку комп'ютерних систем та мереж
Спеціальність: Комп'ютерні системи та мережі
Код дисципліни: 7.123.01.E.30
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: д.т.н., проф. Мельник Анатолій Олексійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знання основних тенденцій та напрямів розвитку комп’ютерних систем та мереж.
Знання змісту і методів проведення наукових досліджень комп’ютерних систем та мереж.
Знання основ організації наукових досліджень в сфері комп’ютерних систем та мереж.
Знання світових досягнень та напрямів розвитку методів, засобів та технологій проектування комп’ютерних систем та мереж.
Знання теоретичних основ функціонування перспективних комп’ютерів, їх архітектури і принципів побудови, вміння їх застосовувати при рішенні професійних завдань.
Розуміння впливу архітектури комп’ютерних систем та мереж і технологій їх проектування на їх технічні характеристики.
Знання загально-методологічних принципів побудови сучасних комп’ютерних систем з різною організацією для забезпечення високопродуктивної обробки інформації.
Знання змісту і методів проведення наукових досліджень комп’ютерних систем та мереж.
Знання основ організації наукових досліджень в сфері комп’ютерних систем та мереж.
Знання світових досягнень та напрямів розвитку методів, засобів та технологій проектування комп’ютерних систем та мереж.
Знання теоретичних основ функціонування перспективних комп’ютерів, їх архітектури і принципів побудови, вміння їх застосовувати при рішенні професійних завдань.
Розуміння впливу архітектури комп’ютерних систем та мереж і технологій їх проектування на їх технічні характеристики.
Знання загально-методологічних принципів побудови сучасних комп’ютерних систем з різною організацією для забезпечення високопродуктивної обробки інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
Дослідження і проектування КСМ,
Архітектура комп’ютера,
Комп’ютерна логіка,
Комп’ютерна схемотехніка,
Системне програмування.
Дослідження і проектування КСМ,
Архітектура комп’ютера,
Комп’ютерна логіка,
Комп’ютерна схемотехніка,
Системне програмування.
Короткий зміст навчальної програми:
Методологія проектування на системному рівні. Розробка високорівневих моделей та автоматичний синтез комп’ютерних систем. Сумісне високорівневе моделювання та розробка програм і апаратних акселераторів для програмованих комп’ютерних систем мовами високого рівня та засобами високорівневого проектування; прототипні ПЛІС різних платформ і реалізація на них сумісних моделей. Організація систем на кристалі і вибір системної шини. Моделювання і імплементація комп’ютерних систем на кристалі. Вибір апаратної ПЛІС платформи. Нові типи архітектури комп’ютера. Квантові, молекулярні, реконфігуровні, біо-компютери. Інтернет речей, кіберфізичні системи, хмарні технології.
Рекомендована література:
1. Мельник В.А. Персональні суперкомп’ютери: архітектура, проектування, застосування: монографія / А.О. Мельник, В.А. Мельник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 516 с.
2. Hennessy, J.L., Patterson, D.A. Computer Architecture: A Quantitative Approach. 5th ed., Morgan-Kaufmann, 2012.
3. Мельник А. О. Пам'ять із впорядкованим доступом: монографія / А. О. Мельник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 296 c.
2. Hennessy, J.L., Patterson, D.A. Computer Architecture: A Quantitative Approach. 5th ed., Morgan-Kaufmann, 2012.
3. Мельник А. О. Пам'ять із впорядкованим доступом: монографія / А. О. Мельник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 296 c.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль на лекції (без виставляння балів) як фронтальне або вибіркове індивідуальне усне опитування студентів за раніше викладеним матеріалом, особливо за розділами курсу, які необхідні для зрозуміння теми лекції, що читається, або ж для встановлення ступеня засвоєння матеріалу прочитаної лекції.
Поточний контроль на лабораторних заняттях у формі індивідуального опитування.
Письмова перевірка.
Усна перевірка у формі співбесіди.
Тестова перевірка.
Максимальна оцінка в балах (разом за дисципліну): 100. З них:
Виконання і захист практичних робіт: 30
Екзаменаційний контроль: 70 (письмова компонента: 35, усна компонента: 35)
Поточний контроль на лабораторних заняттях у формі індивідуального опитування.
Письмова перевірка.
Усна перевірка у формі співбесіди.
Тестова перевірка.
Максимальна оцінка в балах (разом за дисципліну): 100. З них:
Виконання і захист практичних робіт: 30
Екзаменаційний контроль: 70 (письмова компонента: 35, усна компонента: 35)