Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.4
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: знати сутність маркетингу, основні концепції, на яких будуються взаємовідносини виробника і споживача; знати основні складові маркетингового середовища та маркетингової інформаційної системи підприємства, основні типи ринків, сутність та основні принципи їх сегментації, основні фактори, які впливають на поведінку покупця; знати особливості маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства, основні функції управління маркетинговою діяльністю; вміти визначити сутність та основні напрями маркетингової діяльності підприємства; вміти оцінити місткість ринку та сегментувати його, позиціонувати товар на ринку, дослідити фактори, які впливають на прийняття рішення про закупівлю товару; вміти розробити товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику підприємства з урахуванням специфіки ринку, на якому воно функціонує.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: -
кореквізити: Менеджмент, Управління бізнесом
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція. Система і характеристики сучасного маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Маркетингова політика розподілу. Маркетингова політика просування. Організація та контроль маркетингової діяльності. План маркетингу підприємства
Рекомендована література:
– Косар Н. С. Маркетингові дослідження: підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 460 c.
– Котлер Ф., Маркетинговый менеджмент (перше українське адаптоване видання) / Котлер Ф.,Келлер К.Л. – К.: Хімджест, 2008. – 720 с.
– Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
Методи і критерії оцінювання:
Лекції, практичні заняття, лабораторні заняття, самостійна робота
Поточний контроль (30%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, розв’язування задач на практичних заняттях,
підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).