Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Товарознавство

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.89
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.т.н., доц. Бек Оксана Маркіянівна.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
• знати суть і принципи класифікації товарів, групування товарів за їх властивостями розмірами, областю використання
• уміти аналізувати потребу даного товару на певному етапі в певному сегменті ринку, визначити шляхи вдосконалення товару і оцінювати економічну ефективність вдосконалення товару.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізит: Маркетинг.
• кореквізити: Товарна політика
Короткий зміст навчальної програми:
концептуальні аспекти основ товарознавства у виробництві , отримання знань у галузі підготовки і організації виробництва з метою вибору виготовлення продуктів високої якості , які є конкуренто здатними на ринку з оптимальними цінами реалізації.
Рекомендована література:
. Агбаш В.Л., Елизаров В.Ф., Дойко Д.П и др. Товароведение непродовольственных товаро. М.; Экономика 2010.
2. Войчак А.В. Товароведение сырья и материалов. К ; Выща шк. 1998.
3. Мотяжев В.І., Болотніков А.А. Програма і методичні рекомендації для практичних і лабораторних робіт з дисципліни « Товарознавство засобав виробництва» К КІІХ, 2012.

Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (20%): письмові роботи з практичних робіт, усне опитування;
• Підсумковий контроль: контрольна робота ,усне опитування (80 %)