Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Корпоративна соціальна відповідальність у сфері медіа-комунікацій та ІТ

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.03.E.107
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Чернобай Ліана Іванівна Станасюк Наталія Степанівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати еволюцію корпоративної соціальної відповідальності, категорійний апарат, базові концепції, теорії, моделі і методи, необхідні для розуміння механізму її функціонування;
• вміти розвивати корпоративну соціальну відповідальність як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Міжнародна економіка
кореквізит: Соціальна відповідальність
Короткий зміст навчальної програми:
Концептуальні основи розвитку корпоративної соціальної відповідальності . Моделі корпоративної соціальної відповідальності. Діалог зі стейкхолдерами як основний принцип корпоративної соціальної відповідальністі. Стратегія соціально відповідальної поведінки в ринковому середовищі. Чесні операційні практики. Соціально відповідальні відносини бізнесу з територіальними громадами. Екологічні аспекти корпоративної соціальної відповідальності. Інформаційна політика та соціальна звітність.
Рекомендована література:
1. Соціальна відповідальність: навч. посібник / О.Є.Кузьмін, О.В.Пирог, Л.І.Чернобай, С.Б.Романишин, Н.О.Вацик. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 328с.
2. Інформаційний ресурс у ВНС Львівської політехніки з дисципліни «Соціальна відповідальність» / О.В.Пирог, Л.І.Чернобай, С.Б.Романишин. – Львів: №01268. – Е41-236-446/2015 від 26.08.2015р. – 381с.
3. Котлер Філіп, Лі Ненсі. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / пер. з англ. С.Яринич – К.: Стандарт, 2005. – 302с.
4. Мельник Л.Г. и др. Социально-экомический потенциал устойчивого развития / под. ред. проф. Л.Г.Мельника (Украина) и проф. Л.Хенса (Бельгия) – Сумы: ИТД «Университетская книга», 2007. – 1120с.
5. Саприкіна М.А. та ін. Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика: підручник / М.А.Саприкіна, О.Ляшенко, М.А.Саєнсус, Г.А.Місько, А.Г Зінченко (за науковою редакцією д.е.н., проф., засл. діяча науки і техніки України Редькіна О.С.) – К.: ТОВ «Фарбований лис», 2011. – 480с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль - робота у ВНС, виконання кейсів; презентації, усне опитування (30%);
• підсумковий контроль – іспит (письмова компонента - 50 %; усна компонента – 20%).