Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методи емпіричного дослідження ринку

Спеціальність: Економіка підприємства
Код дисципліни: 7.051.01.O.4
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Кічор Володимир Петрович Данчак Леся Ігорівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- володіння понятійним і категорійним апаратом щодо обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків;
- знати принципи і підходи до обґрунтування господарських рішень в умовах невизначеності і ризиків
- знати методи регулювання підприємницьких ризиків
- вміти вибирати ефективні господарські рішення на підставі встановлених критеріїв
- вміти комплексно оцінювати підприємницькі ризики
- прогнозування техніко-економічних показників
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
- вища математика;
- статистика;
- економіко-математичні методи і моделі;
- маркетинг.

Кореквізити:
- бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів;
- зовнішньоекономічні операції та контракти;
- cоціально-економічна діагностика зовнішньоекономічних операцій.
Короткий зміст навчальної програми:
Методи дослідження ринку та їх загальна характеристика. Формування інформаційної бази емпіричного дослідження ринку. Методи класифікації та ранжування багатовимірних об’єктів ринку. Факторний аналіз ринку. Дослідження ринку з використанням експертних методів. Прогнозування обсягів реалізації продукції. Моделювання стратегії ринкової поведінки.
Рекомендована література:
1. Єріна А. М. Стратегічне моделювання прогнозування: підручник. / А. М. Єріна, Д. Д. Єрін. – К.: КНЕУ, 2014. – 348 с.
2. Макхотра Н. Маркетинговое исследование. Практическое руководство. / Н. Макхотра. – М.: ООО VD «Вильямс», 2007. – 1200 с.
3. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовенко. – К.: ЦУЛ, 2014. – 417 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (50%): письмові звіти з практичних занять, усне опитування, контрольна робота
Підсумковий контроль (залік): письмово-усна форма (50%)