Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Дизайн мислення
Спеціальність: Прикладна економіка
Код дисципліни: 7.051.04.M.19
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Винничук Роксолана Олександрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
- що таке дизайн-мислення та коли його застосовують;
- коли саме треба вжити заходів з дизайн-мислення;
- як застосовувати дизайн-мислення для впровадження інновацій;
- як створити та керувати командою, проектом чи організаційними ідеями.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- аналізувати згенеровані ідеї та визначити найкращі для впровадження;
- будувати власні прототипи продуктів, послуг чи бізнес-дизайну;
- розвивати персональні інструменти та управлінські структури для ефективних та креативних прийомів;
- управляти стратегічним прийняттям рішень про конкурентні інновації.
- що таке дизайн-мислення та коли його застосовують;
- коли саме треба вжити заходів з дизайн-мислення;
- як застосовувати дизайн-мислення для впровадження інновацій;
- як створити та керувати командою, проектом чи організаційними ідеями.
У результаті вивчення модуля студент повинен вміти:
- аналізувати згенеровані ідеї та визначити найкращі для впровадження;
- будувати власні прототипи продуктів, послуг чи бізнес-дизайну;
- розвивати персональні інструменти та управлінські структури для ефективних та креативних прийомів;
- управляти стратегічним прийняттям рішень про конкурентні інновації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи, Інноваційна економіка
Управління талантами
HR-брендинг
Інтелектуальна та інноваційна культура
Управління знаннями.
Управління талантами
HR-брендинг
Інтелектуальна та інноваційна культура
Управління знаннями.
Короткий зміст навчальної програми:
Дизайн як мультидисциплінарна і крос-функціональна інноваційна діяльність.
Загальні підходи до дизайн-мислення. Первинне дослідження ринку та окреслення проблеми. Організаційні умови для дизайн-мислення. Генерування ідей. Експериментування та впровадження. Дизайн-стратегії на практиці: світові приклади.
Рекомендована література:
1. Творча впевненість. Як розкрити свій потенціал / Том Келлі, Девід Келлі. – К.: Основи, 2017. – 296 с., іл.
2. Дизайн-мислення. Спроектуй своє життя / Білл Барнет, Дейв Еванз. – К.: Наш формат, 2018. – 224 с.
3. Change by Design, Revised and Updated: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation / Tim Brown. - HarperBusiness; Revised, Updated ed. Edition, 2019. – 304 p.
2. Дизайн-мислення. Спроектуй своє життя / Білл Барнет, Дейв Еванз. – К.: Наш формат, 2018. – 224 с.
3. Change by Design, Revised and Updated: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation / Tim Brown. - HarperBusiness; Revised, Updated ed. Edition, 2019. – 304 p.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (80%): практичні задачі, кейси, ситуаційні завдання, усне опитування, презентації студентських робіт.
Підсумковий контроль (20%, іспит): тестові завдання.
Підсумковий контроль (20%, іспит): тестові завдання.