Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.O.31
Кількість кредитів: 18
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Науковим керівником магістерської кваліфікаційної роботи може бути викладач кафедри менеджменту організацій, який є кандидатом чи доктором еконамічних наук
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здатність продемонструвати поглиблені знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціалізації у сферах економіки та інноваційного забезпечення конкурентоспроможності підприємств (організацій), управління їх інноваційним розвитком, проектування та моделювання інноваційних бізнес-процесів, оптимізації системи менеджменту інноваційного підприємства (організації), контролінгу інноваційної діяльності, креативного менеджменту, маркетингу інновацій, управління ризиками інноваційної діяльності;
• інтегрувати та застосовувати набуті теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері інноваційної діяльності;
• планувати, організовувати, контролювати та регулювати інноваційну діяльність на усіх рівнях економіки, використовувати сучасні механізми мотивування персоналу у сфері інноваційної діяльності;
• інтегрувати інноваційну та маркетингову політику підприємства (організації), управляти процесом пошуку цільового ринку з метою реалізації інноваційного потенціалу, узгоджувати потреби та поведінкову реакцію споживачів і розробляти заходи для активізації внутрішніх і зовнішніх факторів мотивування попиту на інноваційні продукти ;
• досліджувати ринкове середовище, здійснювати порівняльно-аналітичний моніторинг діяльності конкурентів, мобілізацію можливостей для покращення якості та підвищення конкурентоспроможності інноваційних продуктів і підприємства (організації, установи) на внутрішньому, зовнішньому ринках та у віртуальному середовищі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
виконана програма магістерської підготовки та успішно здані заходи семестрового контролю навчальної програми підготовки магістрів за даною спеціалізацією

Пререквізити: Успішно зданий державний іспит із спеціальності
Короткий зміст навчальної програми:
Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки
Рекомендована література:
1. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
2.Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник. –Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2011. – 262 с.
3.Чухрай Н.І. Управління інноваціями : навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.
Методи і критерії оцінювання:
За умови вчасного виконання магістерської кваліфікаційної роботи відповідно до вимог рекомендувати її до захисту в Державній Екзаменаційній комісії