Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Дослідження іноземного ринку (курсовий проект)
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: К.е.н. Руда Мар'яна Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати іноземні ринки.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати іноземні ринки.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Менеджмент,
Маркетинг,
Європеєзнавство,
Технології митного контролю
Маркетинг,
Європеєзнавство,
Технології митного контролю
Короткий зміст навчальної програми:
1. Загальна характеристика підприємства.
2. Загальна характеристика міжнародної маркетингової діяльності підприємства.
3. Аналізування міжнародного маркетингового та соціо-культурного середовища підприємства.
4. Обгрунтування вибору закордонного ринку та розробка для нього рішень щодо маркетинг-міксу.
Рекомендована література:
1. Маркетингове дослідження та оцінка привабливості закордонних ринків: норми та критерії оцінювання виконання курсового проекту з дисципліни «Міжнародний маркетинг» галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальностей 7/8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: М.В. Руда, – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», ІНЕМ, каф. ЗМД. - 2018. – 25 с.
2. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: М.В. Руда. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018.
2. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: М.В. Руда. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (100%): письмова компонента (50%), усна компонента (50%).