Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Розроблення рекламної стратегії підприємства у сфері інтернет-маркетингу (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.39
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати методи позиціонування товару, сегментування ринку, психологічні основи реклами, методику планування рекламної кампанії, методи оцінки ефективності рекламної кампанії.
Підготовлений фахівець повинен вміти визначити цільову аудиторію реклами, розробляти концепцію рекламованого товару, створювати ефективне рекламне звернення, обирати засоби розповсюдження реклами, здійснювати медіапланування, оцінювати комунікативну і торговельну ефективність рекламної кампанії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетингова політика комунікацій
кореквізити: Маркетинговий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ. Аналіз маркетингової ситуації. Визначення цільової аудиторії та формування концепції рекламованого товару. Вибір оптимальних каналів рекламної комунікації. Створення рекламного звернення. Медіапланування.
Рекомендована література:
1. Аренс У. Ф., Вейголд М. Ф., Аренс К. Современная реклама. – М.: Эксмо, 2011. – 880 с.
2. Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджмент, - М.: Изд. дом «Вильямс», 2004 – 784 с.
3. Кузнецова И.В. Психология рекламы. – С-Пб: Изд-во С-Пб университета, 2011. – 96 с.
4. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.
5. Ромат Е. В. Реклама: ученик для вузов. – СПб.: Питер, 2008. – 512 с.
6. Руделіус У., Мороз Л.А., Глинський Н.Ю. та ін. Маркетинг. – К: НМЦ «CEUME», 2009. – 647 с.
7. Семенов Б. Д. Рекламный менеджмент.- Минск: Экоперспектива, 2001. – 272 с.
8. Стат Д. Психология потребителя. – С-Пб: «Питер», 2003. – 503 с.
9. Тєлєтов О.С. Рекламний менеджмент: Підручник. – Суми: Університетська книга, 2012. – 367 с.
10. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципи и практика. - СПб: Питер, 1999. – 736 с.
11. Чармессон Г. Торговая марка: как создать имя, которое стоит миллионы. - СПб, Питер, 1999. – 224 с.
12. Шматов. Основы медиапланирования: Уч. пособие. – Екатеренбург: изд-во Урал. университета, 2007. – 384 с.
Методи і критерії оцінювання:

Поточний контроль (30%)
Підсумковий контроль (70%, залік)