Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Кваліфікаційний екзамен

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.22
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Всі викладачі кафедри, що мають науковий ступінь.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Підтвердити рівень знань, вмінь та навичок з професійно-орієнтованих дисциплін за напрямком підготовки «Маркетинг».
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: Маркетинговий менеджмент, Стратегічний маркетинг, Рекламний менеджмент, Логістичний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Проведення державної атестації з метою перевірки науково-теоретичної та практичної підготовки здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», оцінювання їх знань, вмінь та навичок із професійно-орієнтованих дисциплін напрямку підготовки «Маркетинг».
Рекомендована література:
1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник /за редакцією Л.А.Мороз. -4-е вид., без змін — Львів: Національного університету «Львівська політехніка» (Інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ+» Інституту післядипломної освіти), «Інтелект-Захід», 2009.-244 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. К.: Лібра, 2002. — 712 с.
3. Методичні рекомендації до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» / Укл. Є.В. Крикавський, Мних О.Б., Мороз Л.А., Мамчин М.М., Патора Р. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. — 29 с.
4. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. — 5-те вид., онов. — Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. — 232 с.
5. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала.- Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. — 232 с.
6. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є.Крикавський , І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. — 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009 — 278 с.
7. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. — 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка».
8. Маркова В.Д. Маркетинг менеджмент. Учебное пособие. 2-е издание. — М.: Омега — Л, 2009. — 204 с.
9. Котлер Ф., Маркетинговый менеджмент (перше українське адаптоване видання) / Котлер Ф.,Келлер К.Л. — К.: Хімджест, 2008. — 720 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль: 100 %.