Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Основи наукових досліджень в землеустрої та оцінці нерухомості

Спеціальність: Геоінформаційні системи і технології
Код дисципліни: 7.193.05.M.27
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: Доц. Савчук Людмила Василівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Здатність продемонструвати глибокі знання та навики щодо проведення експериментів, збору даних, моделювання та аналізу отриманих результатів, системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей у геодезії та землеустрої.
Планувати та завершувати наукові дослідження, використовувати результуючі компетентності для підготовки й виконання плану досліджень згідно з визначеними часовими рамками.
Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі землеустрою та оцінки нерухомості.
Здатність усвідомлювати важливість отриманих знань з метою здобуття нових фахових умінь, адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення.



Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Техніко-нормативне забезпечення оцінки землі та нерухомого майна
Державний земельний кадастр
Організація і управління виробництвом




Короткий зміст навчальної програми:
Наукові дослідження - мета, характер, особливості. Організація та планування наукових досліджень. Теоретичні дослідження, методи. Експериментальні наукові дослідження, методи. Методологічні основи наукового пізнання. Наукова інформація. Математичне моделювання в наукових дослідженнях. Опрацювання та оформлення результатів експериментальних досліджень.
Рекомендована література:
1.Возняк О.Т., Желих В.М. Основи наукових досліджень у будівництві: Навч. посібник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. – 176 с.
2.Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: Підруч.для вузів. – К.: Вища шк., 1997. – 271с.
3.Єріна А.М., Захожай В.Б., Єрін Д.Л. Методологія наукових досліджень: Навчальний посібник.- К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 212 с.

Методи і критерії оцінювання:
контрольна робота, усне опитування (40 %);
підсумковий контроль (60 %, тематичні контрольні роботи, залік): письмово-усна форма (60 %)