Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Соціальна взаємодія та технології інформаційного впливу
Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 6.055.01.E.41
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: проф. Климанська Лариса Дмитрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати: методологічні основи функціонування соціально-комунікативних технологій в ракурсі загальної соціологічної методології; теоретичні моделі, що описують соціально-комунікативні технології, соціальне сприйняття, комунікацію і взаємодію на макро- і мікрорівнях; основні напрямки та підходи до реалізації впливу соціально-комунікативних технологій, в тім числі і маніпулятивного характеру.
• уміти: аналізувати соціально-комунікативні технології, структуру та особливості механізмів впливу з використанням соціологічних підходів; типологізувати та іншим чином узагальнювати теоретичну і емпіричну інформацію при аналізі соціальної дійсності;застосовувати соціологічні методи збору інформації про реальність соціального впливу; брати участь в проектних формах роботи і реалізовувати самостійні аналітичні проекти
• уміти: аналізувати соціально-комунікативні технології, структуру та особливості механізмів впливу з використанням соціологічних підходів; типологізувати та іншим чином узагальнювати теоретичну і емпіричну інформацію при аналізі соціальної дійсності;застосовувати соціологічні методи збору інформації про реальність соціального впливу; брати участь в проектних формах роботи і реалізовувати самостійні аналітичні проекти
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна соціологія;
• Психологія загальна і особистості;
• Психологія загальна і особистості;
Короткий зміст навчальної програми:
Зв’язки з громадськістю ( PR) як галузь наукового знання і сфера професійної діяльності. Формула PR. Витоки та історія розвитку PR. Громадськість в системі PR як об’єкт та суб’єкт комунікації. Громадська думка: дослідження та формування. Комунікація як процес передачі інформації. Види комунікативного впливу в системі PR — діяльності. Комунікативні проблеми та PR — діяльність в організації.
Рекомендована література:
• Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
• Королько В. Основи паблік рілейшнз. — К.,2007.
• Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. — К., 2000;
• Королько В. Основи паблік рілейшнз. — К.,2007.
• Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. — К., 2000;
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
Соціальна взаємодія та технології інформаційного впливу
Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 6.055.01.E.69
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: проф. Климанська Лариса Дмитрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати: в чому специфіка комунікативного простору сучасного інформаційного суспільства; специфіку символічної, візуальної, подієвої, міфологічної організації комунікативного простору; основні операції комунікативного менеджменту; в чому специфіка комунікативних технологій порівняно з іншими соціальними технологіями;
• уміти: аналізувати процеси, що відбуваються у комунікативному просторі; застосовувати соціологічні методи до вивчення символічної, візуальної, подієвої, міфологічної організації комунікативного простору; планувати роботу у сфері комунікативного менеджменту; оцінювати ефекти застосування основних комунікативних технологій.
• уміти: аналізувати процеси, що відбуваються у комунікативному просторі; застосовувати соціологічні методи до вивчення символічної, візуальної, подієвої, міфологічної організації комунікативного простору; планувати роботу у сфері комунікативного менеджменту; оцінювати ефекти застосування основних комунікативних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Теоретична соціологія;
• Соціальна взаємодія та технології інформаційного впливу
• Соціальна взаємодія та технології інформаційного впливу
Короткий зміст навчальної програми:
Комунікація: поняття, аксіоми, моделі. Сприйняття інформації: етапи і особливості; Універсальний комунікативний ланцюг і можливості інтервенції. Вплив: теоретичні і практичні проблеми. Соціальні контакти і соціальна взаємодія. Мішені комунікативного впливу. Громадська думка як об’єкт соціального впливу. Ресурси соціального впливу: вербальні, невербальні і символічні. Комунікативна технологія. Комунікативний менеджмент. Комунікативна кампанія.
Рекомендована література:
• Аронсон Э., Пратканис Э. Р. Эпоха пропаганды: Механизмы убеждения, повседневное использование и злоупотребление. Перераб. изд. - СПб.: прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. - 384 с.
• Зелинский С.А. Информационно-психологическое воздействие на массовое сознание. Средства массовой коммуникации, информации и пропаганды – как проводник манипулятивных методик воздействия на подсознание и моделирования поступков индивида и масс. – СПб.: Издательско-Торговый Дом «СКИФИЯ», 2008. – 407 с.
• Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
• Соціологія: Підручник / Ред. Піча В. М. — Львів, 2007.
• Черниш Н. Й. Соціологія. Курс лекцій. — Львів, 2007.
• Зелинский С.А. Информационно-психологическое воздействие на массовое сознание. Средства массовой коммуникации, информации и пропаганды – как проводник манипулятивных методик воздействия на подсознание и моделирования поступков индивида и масс. – СПб.: Издательско-Торговый Дом «СКИФИЯ», 2008. – 407 с.
• Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
• Соціологія: Підручник / Ред. Піча В. М. — Львів, 2007.
• Черниш Н. Й. Соціологія. Курс лекцій. — Львів, 2007.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)