Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іміджелогія
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Код дисципліни: 7.029.01.M.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.е.н., ст. викладач Бобало Олена Юріївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати: теоретичні основи іміджелогії, її елементи та види, методи формування іміджу, основні принципи та умови створення позитивного іміджу, специфіку створення позитивного іміджу особи, корпорації.
вміти: створювати власних імідж та корегувати його залежно від потреб оточення. Студенти повинні вміти само презентувати свій імідж у сфері професійних відносин та керувати власним іміджем.
вміти: створювати власних імідж та корегувати його залежно від потреб оточення. Студенти повинні вміти само презентувати свій імідж у сфері професійних відносин та керувати власним іміджем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• професійна етика,
• комунікативні технології в інформаційному суспільстві,
• психологія,
• ділова комунікація,
• етика ділового спілкування.
• комунікативні технології в інформаційному суспільстві,
• психологія,
• ділова комунікація,
• етика ділового спілкування.
Короткий зміст навчальної програми:
Іміджелогія. Історія, завдання, види та типи іміджу. Функції та принципи. Технологія створення іміджу: «Я-концепція» (в т.ч. види інтелекту). Технологія створення іміджу (продовження): фейсбілдинг, зачіска та зовнішність, колористика, макіяж, кінесика, жести, дизайн одягу, мода, флюідне випромінювання. Імідж лідера. Імідж політичної влади. Символізація політики. Передвиборчі технології. Імідж корпорацій. Конфлікти. Види конфліктів. Розв’язання конфліктів. Імідж сім’ї. Імідж кіноакторів, співаків та телеведучих. Діловий імідж.
Рекомендована література:
1. Почепцов. Г.Г. Имиджелогия: научное издание/Г.Г. Почепцов.- 2-е изд., испр. и доп. – Москва: Рефлибук: Ваклер, 2001. – 704с.;
2. Почепцов Г. Г. Профессия: имиджмейкер. — 2-е изд., испр. и доп. — СПб.: Алетейя, 2001. — 256 с. ;
3. Имиджелогия: как нравиться людям/под. ред. Шепель В.М. – М.: Народное образование, 2002.
2. Почепцов Г. Г. Профессия: имиджмейкер. — 2-е изд., испр. и доп. — СПб.: Алетейя, 2001. — 256 с. ;
3. Имиджелогия: как нравиться людям/под. ред. Шепель В.М. – М.: Народное образование, 2002.
Методи і критерії оцінювання:
• реферат (40 %);
• контрольний захід (60 %)
• контрольний захід (60 %)