Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інтелектуальна власність
Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 7.291.01.M.16
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: Павлюх Марія Василівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
- здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, зокрема завдяки використанню інформаційних і комунікаційних технологій;
- уміння аргументувати вибір шляхів вирішення завдань професійного характеру, критично оцінювати отримані результати та обґрунтовувати прийняті рішення;
- здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності);
- здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, зокрема завдяки використанню інформаційних і комунікаційних технологій;
- уміння аргументувати вибір шляхів вирішення завдань професійного характеру, критично оцінювати отримані результати та обґрунтовувати прийняті рішення;
- здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності);
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Теорія і практика комунікацій.
Кореквізити: Суспільна комунікаційна система.
Кореквізити: Суспільна комунікаційна система.
Короткий зміст навчальної програми:
Соціально-комунікаційні технології: передумови виникнення, класифікація, цілі та завдання. Інтернет-технології. Закономірності застосування соціально-комунікаційних технологій в міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних студіях. Соціально-комунікативні технології у російсько-українській кібервійні. Кіберзлочини у мережі. Сторителінг як новітня технологія . Практика застосування візуалізації даних. Мутаційні та інмутаційні технології. Прикладне застосування соціально-комунікаційних технологій: психотерапевтичних, інформаційного охоплення, перемовин, соціальних зв’язків, чуток, іміджмейкінгу, інформаційно-маніпулятивних, підвищення медіаграмотності суспільства, цифрової дипломатії . Технології досягнення соціально-комутативного ефекту в PR, рекламі та маркетингу:діяльності: брендінг, іміджмейкінг, реклама,
пабліситі. Прикладні соціально-комунікаційні технології в управлінні проблемами й
кризами. Прес-стратегія та форми її реалізації в соціально-інформаційному
середовищі.
Рекомендована література:
1. Berger A.A. Media Analysis Techniques. London: Sage, 1991.
2. DeFleur M. The Theories of Mass Communication. N.Y.: David McKay, 1966.
3. Donath J. 1999. Identity and Deception in the Virtual Community. In Communities in cyberspace, edited by M. A. Smith and P. Kollock. London; New York: Routledge. Suler [Електронний ресурс]. – URL : http: // smg.media.mit.edu/people/Judith/Iden tity/IdentityDeception.html.
4. Habermas J. Communication and the Evolution of Society. Boston: Beacon Press, 1979.
1. Berger A.A. Media Analysis Techniques. London: Sage, 1991.
2. DeFleur M. The Theories of Mass Communication. N.Y.: David McKay, 1966.
3. Donath J. 1999. Identity and Deception in the Virtual Community. In Communities in cyberspace, edited by M. A. Smith and P. Kollock. London; New York: Routledge. Suler [Електронний ресурс]. – URL : http: // smg.media.mit.edu/people/Judith/Iden tity/IdentityDeception.html.
4. Habermas J. Communication and the Evolution of Society. Boston: Beacon Press, 1979.
Методи і критерії оцінювання:
Усне опитування та виконання завдань на практичних заняттях – 40. Письмова компонента - 60. Усна компонента - 10.