Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі
Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.30
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф. Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання методів, засобів і форм організації навчання у навчальному закладі;
• здатність до поєднання предметних та інтерактивних технологій навчання;
• уміння проводити навчальні заняття на високому науковому, організаційному та дидактичному рівнях;
• уміння організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми, накопичувати досвід роботи в педагогічному колективі;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для впровадження принципово нових ідей в сфері освітнього менеджменту;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях навчання, вміти аналізувати та критично оцінювати педагогічні теорії та концепції.
• здатність до поєднання предметних та інтерактивних технологій навчання;
• уміння проводити навчальні заняття на високому науковому, організаційному та дидактичному рівнях;
• уміння організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми, накопичувати досвід роботи в педагогічному колективі;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для впровадження принципово нових ідей в сфері освітнього менеджменту;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях навчання, вміти аналізувати та критично оцінювати педагогічні теорії та концепції.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Принципи освітньої політики в Україні. Основні дидактичні концепції. Методи педагогічних досліджень. Зміст освіти. Сутність та основні функції процесу навчання. Чинники ефективності навчання. Засоби навчання. Взаємозв’язок навчання і розвитку учнів. Вплив середовища на виховання та розвиток особистості. Форми навчання. Методи та прийоми навчання. Діагностика навчання. Інноваційна
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: посібник/Н. П. Волкова. – К.: Академія, 2012. – 615 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. пос. – К.: КДНК, 2003. -615 с.
4. Фіцула М.М, Педагогіка: посібник/ М.М, Фіцула. – К.: Академія, 2010. – 454 с.
5. Ягупов В В. Педагогіка: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. – 560 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. пос. – К.: КДНК, 2003. -615 с.
4. Фіцула М.М, Педагогіка: посібник/ М.М, Фіцула. – К.: Академія, 2010. – 454 с.
5. Ягупов В В. Педагогіка: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. – 560 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (усна форма - 40%, письмова форма - 60 %)
Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі (курсова робота)
Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.33
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• уміння працювати з науково-методичною літературою під керівництвом наукового керівника;
• уміння аналізувати, узагальнювати, критично мислити;
• уміння робити самостійні висновки;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для виконання роботи;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій.
• уміння аналізувати, узагальнювати, критично мислити;
• уміння робити самостійні висновки;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для виконання роботи;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Методика навчання у загальноосвітньому навчальному закладі.
Короткий зміст навчальної програми:
Тематика курсових робіт відповідає змісту навчального модуля дисципліни “Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі”. Тему дослідження студент вибирає із запропонованого переліку або пропонує свою. Структура курсової роботи: зміст (план), вступ, основна частина, висновки, список використаної літератури.
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: посібник/Н. П. Волкова. – К.: Академія, 2012. – 615 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. пос. – К.: КДНК, 2003. -615 с.
4. Фіцула М.М, Педагогіка: посібник/ М.М, Фіцула. – К.: Академія, 2010. – 454 с.
5. Ягупов В В. Педагогіка: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. – 560 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. пос. – К.: КДНК, 2003. -615 с.
4. Фіцула М.М, Педагогіка: посібник/ М.М, Фіцула. – К.: Академія, 2010. – 454 с.
5. Ягупов В В. Педагогіка: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. – 560 с.
Методи і критерії оцінювання:
• попереднє оцінювання якості курсової роботи науковим керівником – 75%
• оцінювання захисту курсової роботи –25 %
• оцінювання захисту курсової роботи –25 %