Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Правове регулювання освітньої діяльності в Україні

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.48
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Яремчук Світлана Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знати нормативно-правове забезпечення освітньої діяльності в Україні
• Знати особливості структурування системи освіти в Україні
• Вміти визначати зміст та склад освітніх правовідносин
• Знати правові засади вищої освіти в Україні
• Знати правовий статус учасників правовідносин в галузі освіти
• Знати основи правового регулювання освітнього процесу, управлінських та економічних аспектів освітньої діяльності
• Знати особливості правового регулювання коміторних правових відносин в освітній діяльності
• Вміти застосовувати нормативно-правові акти з освітнього законодавства України у своїй практичній діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Професійна педагогіка та методика професійного навчання
Короткий зміст навчальної програми:
Нормативно-правове забезпечення освітньої діяльності в Україні. Освітні правові відносини. Правові засади вищої освіти в Україні. Правовий механізм доступу до вищої освіти. Правовий статус закладу вищої освіти. Правовий статус учасників освітнього процесу Правове регулювання освітнього процесу та забезпечення якості вищої освіти. Правові основи фінансово-економічних відносин в освітній сфері. Правове регулювання інтелектуальної власності та інноваційної діяльності закладів вищої освіти. Правове регулювання коміторних правовідносин в умовах освітньої діяльності. Правові засади управління освітньою діяльністю в Україні.
Рекомендована література:
1. Освіта в Україні: зб. законів і нормат. актів: /Упоряд. Ю.В. Паливода. – К.: Паливода А.В., 2009. – 312 с. – (Закони України).
2. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. – [Електронний ресурс] . – Режим доступу: //http:// www.vnz.univ.kiev.ua/uploads/p_4_5842938/doc
3. Валєєв Р.Г Освітнє право України: навч. посібник / Р.Г. Валєєв. – Луганськ: ЛПФ, 2011. – 287 с.
Методи і критерії оцінювання:
• спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
• усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
• письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань – презентації, педагогічні задачі, реферати;
• виконання контрольних (тематичних) робіт та тестових завдань.