Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теорія і практика управління навчальним закладом (курсова робота)

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Сікорський Петро Іванович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
обирати тему курсової роботи, укладати план, підбирати необхідну літературу, опрацьовуючи її, добирати необхідні цитати, вміти аналізувати опрацьовану літературу і теоретично досліджувати основні елементи теми, висувати нові ідеї заданої проблеми і укладати програму дослідження, організовувати констатувальні та формувальні експерименти, використовувати апарат математичної статистики для обробки результатів, узагальнювати і систематизувати їх, робити висновки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Педагогіка управління. Психопедагогіка управління.
Короткий зміст навчальної програми:
Управління національним вихованням учнів старших класів. Основні вимоги до успішного керівництва навчальним закладом. Імідж навчального закладу та основні шляхи його формування. Управління навчальним закладом та його алгоритм. Функції управління і їх зв'язок з управлінським циклом. Структура функцій управління у дослідженнях українських вчених. Планування навчального закладу, його етапи і види. Організація виконання запланованого, її етапи і функції. Контроль і корегування в структурі управління. Управлінські рішення у навчальному закладі: алгоритм їх прийняття і реалізації. Перспективний план роботи навчального закладу: способи його укладання. Планування роботи навчального закладу на рік – важлива складова управлінського циклу. Принципи моделювання контрольно-оцінювальної системи. Управління якістю навчання школярів. Громадсько-державне управління навчальним закладом: його суть і проблеми. Педагогічна рада як колективний орган управління навчальним закладом. Види атестації педагогічних працівників і їх роль у підвищенні педагогічної майстерності учителів. Управління атестаційною комісією навчального закладу. Види кваліфікаційних категорій і педагогічних звань: основні підходи до їх присвоєння педагогічним працівникам. Основні складові педагогічної культури вчителя за В.О.Сухомлинським. Поради В.О.Сухомлинського щодо вивільнення вільного часу учителю для читання наукової і художньої літератури, відвідування театрів, екскурсій і турпоходів та ін. Як запалити вогник творчості у вчителів, потребу досліджувати складні педагогічні явища? Основні причини невстигання учнів у навчанні за В.О.Сухомлинським. Сутність національного виховання учнів та його складові за В.О.Сухомлинським.
Рекомендована література:
1. Дерлоу Д. Ключові управлінські рішення. Технологія прийняття рішень. – К.: Наукова думка, 2001. – 242с.
2. Дроб’язко П. Удосконалення роботи педагогічної ради // Директор школи. – 2000. - №7. – С.9.
3. Закон України «Про освіту».
4. Інструкція з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів. // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 2000. № 17. – С. 3 – 13.
5. Національна доктрина розвитку освіти в Україні (2000р).
6. Сухомлинський В.О. Вибрані твори в п’яти томах. Т.4. К.: В-во «Рад.школа», 1977. -638с.
Методи і критерії оцінювання:
перевірка курсових робіт

Теорія і практика управління навчальним закладом

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор:
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: