Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Соціальні медіаплатформи

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.M.49
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: к. н. соц. ком., асистент кафедри міжнародної інформації Павлюх Марія Василівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
- здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
- знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, зокрема завдяки використанню інформаційних і комунікаційних технологій;
- уміння аргументувати вибір шляхів вирішення завдань професійного характеру, критично оцінювати отримані результати та обґрунтовувати прийняті рішення;
- здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності);
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Теорія і практика комунікацій.
Кореквізити: Суспільна комунікаційна система.
Короткий зміст навчальної програми:
Коротка хронологія розвитку Інтернету у світі та Україні. Соціальні мережі. Класифікація національних медіплатформ. Мовне середовище медіаплатформ. Негативний вплив віртуального простору на особистість. Маніпуляція як різновид психологічного впливу в соціальних мережах. Моделі масової комунікації. Ключові платформи для представлення даних (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedln).
Рекомендована література:
1. Berger A.A. Media Analysis Techniques. London: Sage, 1991.
2. DeFleur M. The Theories of Mass Communication. N.Y.: David McKay, 1966.
3. Donath J. 1999. Identity and Deception in the Virtual Community. In Communities in cyberspace, edited by M. A. Smith and P. Kollock. London; New York: Routledge. Suler [Електронний ресурс]. – URL : http: // smg.media.mit.edu/people/Judith/Iden tity/IdentityDeception.html.
4. Habermas J. Communication and the Evolution of Society. Boston: Beacon Press, 1979.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40%): усне опитування, доповіді, контрольна робота, індивідуальні завдання.
Підсумковий контроль (60%): екзамен (тестові завдання, теоретичні питання, аналітичні завдання).