Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Правові основи ринку інформаційних продуктів та послуг

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: к.ю.н., ст. викладач Гачкевич Андрій Олександрович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати основоположні принципи та норми національного законодавства держав світу у сфері інформаційних відносин та інтелектуальної власності;
• знати роль інформаційних систем і технологій у процесах становлення громадянського суспільства та демократизації;
• знати поняття та види інформаційного продукту та інформаційної послуги;
• знати права та обов’язки суб’єктів ринку інформаційних продуктів та інформаційних послуг;
• вміти надавати консультації зацікавленим особам з приводу актуальних проблем міжнародних відносин та зовнішньої політики України, насамперед в інформаційній сфері;
• вміти використовувати інформаційні технології для ведення електронного документообігу, взаємодії із бізнесом, громадянами та міжнародною спільнотою;
• вміти застосовувати інформаційні технології та системи для реалізації своїх конституційних прав та інтересів;
• вміти обирати вид економічної діяльності з надання інформаційних послуг при реєстрації суб’єкта господарської діяльності;
• вміти набувати інформаційні послуги публічного характеру.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Право Європейського Союзу,
• Футурологія;
кореквізити:
• Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційні продукти та інформаційні послуги: поняття та класифікація. Організаційно-правова структура ринку інформаційних продуктів та послуг. Джерела правового регулювання відносин на ринку інформаційних продуктів і послуг. Суб'єкти правовідносин на ринку інформаційних продуктів та послуг. Цивільно-правові договори про надання інформаційних послуг. Особливості надання адміністративних послуг інформаційного характеру. Проблеми правового забезпечення інформаційного ринку в мережі Інтернет. Правові аспекти надання інформаційних послуг соціальними мережами.
Рекомендована література:
1. Бачило И.Л. Информационное право: основы практической информатики. Учебное пособие / И.Л. Бачило. - М.: 2001.
2. Жиляєв І.Б. Інформаційне право України: теорія і практика: Монографія / І.Б. Жиляєв. – К.: Парламентське видавництво, 2009.
3. Румянцев А.П., Коваленко Ю.О. Світовий ринок послуг: навчальний посібник / А.П. Румянцев, Ю.О. Коваленко. — К.: Центр навчальної літератури, 2006.
4. Perritt H.H. Law and the Information Superhighway / H.H. Perritt. – New York: Aspen Publishers, 2001. – 1090 p.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль: усні опитування, письмові опитування, виконання індивідуальних домашніх заввдань (40%);
• підсумковий контроль: екзамен у письмово-усній формі (60%).