Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Професійна адаптація у трудову діяльність

Спеціальність: Теплоенергетика (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.144.00.O.7
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: доцент, к.т.н. Римар Тетяна Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
–знати фізичні принципи, що лежать в основі акумулювання теплової, механічної та електричної енергій.
–вміти аналізувати технічний стан обладнання, вирішувати технічні задачі в області акумулювання енергій, використовуючи відомі методи
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
– пререквізити: Вища математика, Фізика, Хімія
– кореквізити: – Технічна термодинаміка, Тепломасообмін
Короткий зміст навчальної програми:
Основні принципи акумулювання енергії. Види та типи акумуляторів. Особливості накопичувачів енергії та їх класифікація. Водяні акумулятори.Теплові акумулятори з твердим теплоакумулюючим матеріалом. Грунтові акумулятори. Акумулятори з пористою матрицею. Канальні акумулятори. Акумулятори теплоти з фазового переходом. Механічні акумулятори.Фізичні основи маховикових (динамічних) акумуляторів. Акумулятори електричної енергії. Свинцеві акумулятори. Лужні акумулятори. Срібно-цинкові акумулятори. Перспективні акумулятори. Акумулювання енергії шляхом генерації водню. Методи отримання, зберігання та транспортування водню. Пароводяні акумулятори. Сонячні ставки. Гідроакумулюючі станції.
Рекомендована література:
• Бекман Г. Тепловое аккумулирование энергии / Г. Бекман, П. Гилли; пер. с англ. В.Я. Сидорова, Е.В. Сидорова; под ред. В.М. Бродянского. – М.:Мир, 1987. – 272 с.
• Левенберг В.Д. Аккумулирование тепла / В.Д. Левенберг, М.Р. Ткач,В.А. Гольстрем. – К.: Техника, 1991. – 112 с.
• Аккумулирование энергии станет играть важную роль. . [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://hightech.fm/2017/01/24/energy-storage.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (50%): усне опитування, реферат
• Підсумковий контроль (50%, залік): контрольні заходи