Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Комплектні пристрої систем електропостачання

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 6.141.03.E.98
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: к.т.н., доц, Сабат Мирослав Богданович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• будову і технічні характеристики електроустаткування ЕПС промислових об’єктів;
• організація і технологія проведення монтажних і налагоджувальних робіт, випробування та експлуатації електроустаткування;
• порядок уведення в експлуатацію основного електроустаткування електропостачальних систем;
• супровідна документація монтажних і налагоджувальних робіт та випробування електроустаткування.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Електротехнічні системи електроспоживання;
• Електрична частина станцій і підстанцій;
• Електричні машини;
• Електричні апарати;
• Охорона праці.
Короткий зміст навчальної програми:
Організація монтажу, приєднання до мереж і експлуатація електроустановок. Будова та конструкційне виконання основних видів сучасного електроустаткування електропостачальних систем (ЕПС) промислових об’єктів. Теоретичні засади і практичні методи проведення робіт з монтажу, налагодження, випробувань і експлуатації електроустаткування ЕПС кабельних ліній, повітряних ліній, комплектних розподільних пристроїв, комплектних трансформаторних підстанцій, силових трансформаторів, уземлювальних пристроїв.
Рекомендована література:
1. Монтаж та налагоджування електромеханічних пристроїв : навчальний посібник / [Грабко В. В., Бабій С. М., Мошноріз М. М. таін.] – Вінниця : ВНТУ, 2011. – 137 с.
2. Кисаримов Р. А. Наладка электрооборудования. Справочник / Кисаримов Р. А. - М. : РадиоСофт, 2004. - 352 с.
3. Соколов Б.А., Соколова Н.Б. Монтаж электрических установок.3-е изд., перераб. и доп. – М.: Энергоатомиздат, 1991. – 592 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з розрахункової роботи, усне опитування (30%);
• підсумковий контроль – диференційований залік: письмово-усна форма (70%).