Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Налагодження, випробування та експлуатація електромеханічних систем

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 6.141.05.E.148
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Лектор: доц., к.т.н., Карплюк Леонід Федорович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здатність використовувати та впроваджувати нові технології в галузі електроприводу, брати участь у модернізації та реконструкції cистем електроприводу.
• Здатність використовувати знання і уміння для розрахунку, дослідження, вибору, впровадження, ремонту та проектування електроприводів;
• Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для налагодження, випробування та експлуатації типових електроприводів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Системи керування електроприводами,
• Теорія електроприводу,
• Електромеханічні системи керування
Короткий зміст навчальної програми:
Організація налагоджувальних, випробувальних та експлуатаційних робіт електромеханічних пристроїв. Техніка та прилади для вимірювання електричних величин. Порядок виконання та здавання-приймання налагоджувальних та випробувальних poбіт. Налагодження електромеханічних пристроїв. Випробування електромеханічних пристроїв. Типи випробувань. Види випробувань. Експлуатація електромеханічних пристроїв. Основні правила експлуатації. Промислові завади.. Визначення несправностей eлeктpoмexaнiчниx пристроїв.
Рекомендована література:
1. Справочник по наладке электрооборудования промышленных предприятий. - М: Энергоатомиздат, 1983 - 480 с.
2. Справочник по наладке электроустановок и электроавтоматики. - К.: Наукова думка, 1985-320 с.
3. Справочник по проектированию электропривода, силових и осветительных установок. - М: Энергия, 1975 - 728 с.
4. Справочник по эксплуатации электрооборудования. — К.: Техніка, 1985 -184 с.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування (20%)
• підсумковий контроль: екзамен, письмово-усна форма (80%)