Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Основи електричної тяги і тяговий електропривод

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 6.141.05.E.127
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Лектор: доц., к.т.н., Карплюк Леонід Федорович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання конструктивних особливостей, принципу дії, принципових схем і технічних ха-рактеристик електричних машин, апаратів, вентильних перетворювачів та приладів електротранспорту;
• знання структури і принципу побудови різноманітних систем керування електричного транспорту;
• розуміння впливу технічних рішень, що застосовуються при розробці тягових електроприводів, в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Електричні машини,
• Теорія електроприводу,
• Промислова електроніка і перетворювальна техніка
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна характеристика і класифікація рухомого складу електротранспорту. Особливості електропостачання електротранспорту. Теоретичні основи руху транспортного засобу. Сили що діють на транспортний засіб. Розрахунок потужності тягових двигунів. Реалізація сил тяги і гальмування. Керованість і стійкість руху транспортного засобу. Формування тягових характеристик в електроприводах з двигунами постійного струму. Формування тягових характеристик в електроприводах з двигунами змінного струму.
Рекомендована література:
1. Розенфельд В.Е., Исаев И.П., Сидоров Н.Н. Теория электрической тяги. М.: Транспорт, 1995 – 294с.
2. Мокін Б. І., Мокін О. Б. Ідентифікація параметрів моделей та оптимізація режимів системи електропривода трамвая з тяговими електродвигунами електродвигунами постійного струму. Монографія. – Вінниця: Універсум 2008. – 92с.
3. Слепцов М.А. Основы электрического транспорта / М.А. Слепцов, Г.П. Долаберидзе, А.В. Прокопович. – М.:Академия, 2006 – 464 с.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, розрахунково-графічна робота (20%)
• підсумковий контроль: екзамен, письмово-усна форма (80%)