Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Високовольтні електричні апарати

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 6.141.01.E.87
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: доцент Олійник Володимир Платонович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення електричних апаратів;
• знати базові знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації обладнання;
• здатність продемонструвати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі електротехніки;
• вміти розраховувати, проектувати типове електрообладнання для обраної спеціалізації;
• вміти оцінювати отримані результати та аргументовано захищати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Вища математика,
• Теоретична електротехніка,
• Електротехнічні матеріали,
Короткий зміст навчальної програми:
Класифікація електричних апаратів. Термічна та динамічна стійкість апаратів. Теорія горіння та гашення електричної дуги. Електромагніти постійного та змінного струму. Апарати керування. Комутаційні апарати напругою 1000 В та вище. Реактори та конденсаторні батареї. Вимірювальні трансформатори струму та напруги. Принципи розміщення електричних апаратів на електростанціях та підстанціях. Перспективи розвитку електричних апаратів.
Рекомендована література:
1. Электрическая часть станций и подстанций. Учебник для ВУЗов. Под редакцией А.А. Васильева.- М.: Энергоатомиздат, 1990, 576 с.
2. А.А. Чунихин. Электрические апараты. Москва, Энергоатомиздат, 1988, 720 с.
3. Рожкова Л.В., Козулин В.С. Электрооборудование станций и подстанций. М.: Энергоатомиздат, 1987, 648 с.
4. Г.В. Буткевич, В.Г. Дегтярн, А.Г. Сливинская. Задачник по електрическим апаратам. М: Высшая школа. 1987, 232 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування розрахунково-графічна робота (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)