Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 2
Спеціальність: Теплоенергетика
Код дисципліни: 6.144.00.O.9
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Кушка Б.Г., Пукаляк М.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
- робити структуровані презентації професійного змісту з використанням відповідних лінгвістичних і нелінгвістичних засобів комунікації;
- демонструвати здатність логічно і послідовно організувати інформацію на загальні теми, пов'язані з навчанням і роботою / спеціалізацією, демонструвати достатній діапазон відповідної лексики, що стосується теми презентації;
- інтерпретувати графічну інформацію з використанням відповідних мовних засобів;
- вибирати і сортувати відповідну інформацію шляхом перегляду веб-сайтів, пов'язаних з навчанням і спеціальністю;
- демонструвати робоче розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної і робочої документації;
- писати документи, пов'язані з навчанням і роботою/спеціалізацією:(резюме, мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; переглядати, редагувати і коригувати їх;
- демонструвати розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час участі в співбесіді в якості кандидата;
- ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання з відповідним ступенем точності, і достатнім діапазоном лексики; задавати запитання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином вербальні (лексика і граматика) і невербальні (мелодика, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку.
- робити структуровані презентації професійного змісту з використанням відповідних лінгвістичних і нелінгвістичних засобів комунікації;
- демонструвати здатність логічно і послідовно організувати інформацію на загальні теми, пов'язані з навчанням і роботою / спеціалізацією, демонструвати достатній діапазон відповідної лексики, що стосується теми презентації;
- інтерпретувати графічну інформацію з використанням відповідних мовних засобів;
- вибирати і сортувати відповідну інформацію шляхом перегляду веб-сайтів, пов'язаних з навчанням і спеціальністю;
- демонструвати робоче розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної і робочої документації;
- писати документи, пов'язані з навчанням і роботою/спеціалізацією:(резюме, мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; переглядати, редагувати і коригувати їх;
- демонструвати розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час участі в співбесіді в якості кандидата;
- ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання з відповідним ступенем точності, і достатнім діапазоном лексики; задавати запитання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином вербальні (лексика і граматика) і невербальні (мелодика, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Рівень знань A2-В1 Українська мова за професійним спрямуванням.
Короткий зміст навчальної програми:
Презентація інформації. (Структурування матеріалу для усного виступу. Підготовка вступу до виступу та практикування у його виголошенні. Організація основної частини виступу та практикування у її виголошенні. Пояснення інформації, представленої у графічній формі. Підготовка висновків та практикування у їх виголошенні. Вивчення правил виголошення усного виступу. Відповіді на питання слухачів та організація обговорення. Виголошення повних індивідуальних виступів)
Працевлаштування. (Написання мотиваційного листа для навчального курсу за програмою з обміну студентами. Написанні резюме. Написання супровідного листа . Відвідування співбесіди.)
Рекомендована література:
Англійська мова:
1. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books.Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment/ С.І. Кострицька, І.І. 2.Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
2. Azar, B.S (1999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
3. Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: OxfordUniversity Press. – 126 p.
4. Convery I., Corsane G., Davis P. Making Sense of Place, Multidisciplinary Perspectives. – Boydell & Brewer, 2012. — 350 p.
5. Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
6. Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book.Longman.
7. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
8. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
9. Quick Placement Test (2001) Oxford: OxfordUniversity Press. – 26 p.
10. Buckland M. Document Theory: An Introduction. – Zadar: University of Zadar, 2015. 318 p.
11. UNESCO SCIENCE REPORT Towards 2030 Published in 2015 by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization 7, place de Fontenoy, 75352 Paris 07 SP, France © UNESCO 2015. – 410 p.
12. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.1», Сертифікат №02044. Укладачі Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л. І., Марціхів Х.Р.,Проць М.З.
Адреса розміщення: http://lpnu.ua/course/view.php?id=3277
Номер та дата реєстрації: Е41-185-191/2017 від 20.11.2017 р.
13. Dictionaries.
Німецька мова:
1. Збірник вправ і завдань з німецької мови (базовий рівень А2) = Aufgaben und Ubungen zum Wortschatz und zur Grammatik der Deutschen Sprache (Grundstufe A2) : навч. посіб. / С. В. Дружбяк [та ін.] ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2018. - 267 с.
2. Німецька мова: для студентів ф-тів інозем. мов : навч. посіб. / С. Солдатова, І. Гоштанар ; [Херсон. держ. ун-т] = Deutsch : Lehrwerk fur Studenten der Fremdsprachenfakultaten / S. Soldatova, I. Goshtanar. - Херсон : ХДУ, 2013. - 208 с.
3. Німецька мова для початківців: навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Кудіна, Т. Феклістова. - 4-е вид. - Вінниця : Нова Книга, 2018. - 517 с.
4. Німецька мова для початківців: навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Кудіна, Т. Феклістова. - 2-е вид., допов., доопрац. - Вінниця : Нова Книга, 2014. - 517 с.
5. KommunikativesDeutsch. RedaktionelleLeitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
6. ВеснаМ. Українсько-німецькийрозмовник. Растр-7, Львів – 2010.
7. Sprich richtig aus- Практичнізавдання з розвиткуфонетичнихнавичок з німецькоїмовидлястудентів І-ІІ курсівусіхспеціальностей, Львів 2004.
8. Lernziel Deutsch- Deutsch alsFremdsprache- MaxHueber Verlag- 1998
9. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
10. Netzwerk. Deutsch als Fremdsprache. (A1, A2) / Stefanie Dengler, Paul Rusch, Helen Schmitz, Tanja Sieber. – Munchen: Klett-Langenscheidt Verlag, 2018. - 168 c.
11. Sicher Aktuell. Deutsch als Fremdsprache. (B1,B2) / Michaela Perlmann-Balme, Susanne Schwalb, Magdalena Matussek. – Muncehn: Hueber Verlag, 2019. – 118 c.
12. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
13. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька), ч.1» Сертифікат № 00816 Укладачі Смеречинська О. В., Драпалюк Г. С., Пиндик Н. І.
Адреса розміщення: http://lp.edu.ua/course/view.php?id=11222
Номер та дата реєстрації: Е41-185-84/2014 від 03.06.2014 р.
14. Dictionaries.
Французька мова:
1. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
2. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
3. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французькамова- 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ « Нестор АкадемікПаблішерз», 2008.- 576 с.
4. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
5.ДучинС. English+Le fran?ais.- Суми: ИТД « Университетская книга», 2006.-508с.
6.Boular?s M., Grand-Cl?ment O. Conjugaison progressive du fran?ais. CLE Internatonal, 2000-223p.
7.Gr?goire M, Thi?venaz O. Grammaire progressive du fran?ais. CLE International, 2002-255p.
8. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
9.Miquel C. Vocabulaire progressif du fran?ais. CLE International, 2001-192p.
10. Parizet M.-L. DELF B2 : 200 exercices / Marie-Louise Parizet. – CLE international, 2013. – 192 p.
11. Електронний навчально-методичний комплекс “Збірник граматичних завдань з французької мови” Укладач: Бабкіна М.І. – Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768.
12.Dictionaries.
1. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books.Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment/ С.І. Кострицька, І.І. 2.Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
2. Azar, B.S (1999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
3. Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: OxfordUniversity Press. – 126 p.
4. Convery I., Corsane G., Davis P. Making Sense of Place, Multidisciplinary Perspectives. – Boydell & Brewer, 2012. — 350 p.
5. Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
6. Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book.Longman.
7. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
8. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
9. Quick Placement Test (2001) Oxford: OxfordUniversity Press. – 26 p.
10. Buckland M. Document Theory: An Introduction. – Zadar: University of Zadar, 2015. 318 p.
11. UNESCO SCIENCE REPORT Towards 2030 Published in 2015 by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization 7, place de Fontenoy, 75352 Paris 07 SP, France © UNESCO 2015. – 410 p.
12. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.1», Сертифікат №02044. Укладачі Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л. І., Марціхів Х.Р.,Проць М.З.
Адреса розміщення: http://lpnu.ua/course/view.php?id=3277
Номер та дата реєстрації: Е41-185-191/2017 від 20.11.2017 р.
13. Dictionaries.
Німецька мова:
1. Збірник вправ і завдань з німецької мови (базовий рівень А2) = Aufgaben und Ubungen zum Wortschatz und zur Grammatik der Deutschen Sprache (Grundstufe A2) : навч. посіб. / С. В. Дружбяк [та ін.] ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2018. - 267 с.
2. Німецька мова: для студентів ф-тів інозем. мов : навч. посіб. / С. Солдатова, І. Гоштанар ; [Херсон. держ. ун-т] = Deutsch : Lehrwerk fur Studenten der Fremdsprachenfakultaten / S. Soldatova, I. Goshtanar. - Херсон : ХДУ, 2013. - 208 с.
3. Німецька мова для початківців: навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Кудіна, Т. Феклістова. - 4-е вид. - Вінниця : Нова Книга, 2018. - 517 с.
4. Німецька мова для початківців: навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Кудіна, Т. Феклістова. - 2-е вид., допов., доопрац. - Вінниця : Нова Книга, 2014. - 517 с.
5. KommunikativesDeutsch. RedaktionelleLeitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
6. ВеснаМ. Українсько-німецькийрозмовник. Растр-7, Львів – 2010.
7. Sprich richtig aus- Практичнізавдання з розвиткуфонетичнихнавичок з німецькоїмовидлястудентів І-ІІ курсівусіхспеціальностей, Львів 2004.
8. Lernziel Deutsch- Deutsch alsFremdsprache- MaxHueber Verlag- 1998
9. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
10. Netzwerk. Deutsch als Fremdsprache. (A1, A2) / Stefanie Dengler, Paul Rusch, Helen Schmitz, Tanja Sieber. – Munchen: Klett-Langenscheidt Verlag, 2018. - 168 c.
11. Sicher Aktuell. Deutsch als Fremdsprache. (B1,B2) / Michaela Perlmann-Balme, Susanne Schwalb, Magdalena Matussek. – Muncehn: Hueber Verlag, 2019. – 118 c.
12. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
13. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька), ч.1» Сертифікат № 00816 Укладачі Смеречинська О. В., Драпалюк Г. С., Пиндик Н. І.
Адреса розміщення: http://lp.edu.ua/course/view.php?id=11222
Номер та дата реєстрації: Е41-185-84/2014 від 03.06.2014 р.
14. Dictionaries.
Французька мова:
1. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
2. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
3. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французькамова- 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ « Нестор АкадемікПаблішерз», 2008.- 576 с.
4. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
5.ДучинС. English+Le fran?ais.- Суми: ИТД « Университетская книга», 2006.-508с.
6.Boular?s M., Grand-Cl?ment O. Conjugaison progressive du fran?ais. CLE Internatonal, 2000-223p.
7.Gr?goire M, Thi?venaz O. Grammaire progressive du fran?ais. CLE International, 2002-255p.
8. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
9.Miquel C. Vocabulaire progressif du fran?ais. CLE International, 2001-192p.
10. Parizet M.-L. DELF B2 : 200 exercices / Marie-Louise Parizet. – CLE international, 2013. – 192 p.
11. Електронний навчально-методичний комплекс “Збірник граматичних завдань з французької мови” Укладач: Бабкіна М.І. – Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768.
12.Dictionaries.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.
Підсумковий контроль: залік.
Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Екзаменаційний контроль Разом за дисципліну
(вказуються різні форми поточного контролю та максимальні бали за виконані завдання) Разом за ПК письмова
компонента усна
компонента
100
45 40 15
Аудиторна робота (20)
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Самостійна робота (25)
Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5
Підсумковий контроль: залік.
Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Екзаменаційний контроль Разом за дисципліну
(вказуються різні форми поточного контролю та максимальні бали за виконані завдання) Разом за ПК письмова
компонента усна
компонента
100
45 40 15
Аудиторна робота (20)
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Самостійна робота (25)
Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5