Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Товарознавство та експертиза якості послуг
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.01.E.86
Кількість кредитів: 4.5
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
? знання основ нормативної документацієї щодо різновиду послуг, їх супроводу та гарантій якості;
- володіння методиками об’єктивної оцінки якості послуг;
- здатність застосовувати методи визначення якості послуг відповідно до чинної нормативної документації;
- володіння типологією технологій наданням послуг;
- здатність застосовувати методи аналізу та формування асортименту послуг.
- володіння методиками об’єктивної оцінки якості послуг;
- здатність застосовувати методи визначення якості послуг відповідно до чинної нормативної документації;
- володіння типологією технологій наданням послуг;
- здатність застосовувати методи аналізу та формування асортименту послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Математика для економістів
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна характеристика послуг в товарознавстві. Законодавчі та нормативні засади функціонування ринку послуг в Україні. Ліцензування послуг. Сегментація послуг (споживачів) та аналіз послуг. Експертна оцінка послуг. Виробничі та торговельні послуги. Соціально- культурні послуги. Ділові послуги. Транспортні послуги. Послуги зв’язку. Житлово-комунальні послуги. Адміністративні, ліцензійні та фінансові послуги.
Рекомендована література:
1. Дюмулен, И. И. Международная торговля услугами [Текст] / И. И. Дюмулен. – М. : Экономика, 2003. – 315 с.
2. Мельник, Ю. Международный рынок услуг в начале ХХI века: тенденции и перспек-тивы развития [Текст] / Ю. Мельник // Журн. европ. экономики. – 2006. – Т. 5, № 4. – С. 379-398.
3. Мельник, Ю. Міжнародний ринок послуг в умовах транснаціоналізації економіки [Текст] / Ю. Мельник // Вісник КНТЕУ. – 2007. ? № 3. – С. 84-94.
4. Менеджмент в сфере услуг [Текст] : учеб. пособие / под ред. С. Ф. Поважного, В. В. Дорофиенко. – Донецк : ВИК, 2004. – 824 с.
5. Николайчук, В. Е. Маркетинг и менеджмент услуг. Деловой сервис [Текст] / В. Е. Ни-колайчук. – СПб. : Питер, 2005. – 608 с.
6 Бреев, Б. Развитие сферы услуг и экономический рост [Текст] / Б. Бреев, В. Галецкий // Российский экономический журнал. – 2000. ? № 10. – С. 56-60.
7 Грищенко, І. Формування конкурентного середовища на ринку послуг України [Текст] / І. Грищенко // Вісник КНТЕУ. – 2007. ? № 5. – С. 163-166
2. Мельник, Ю. Международный рынок услуг в начале ХХI века: тенденции и перспек-тивы развития [Текст] / Ю. Мельник // Журн. европ. экономики. – 2006. – Т. 5, № 4. – С. 379-398.
3. Мельник, Ю. Міжнародний ринок послуг в умовах транснаціоналізації економіки [Текст] / Ю. Мельник // Вісник КНТЕУ. – 2007. ? № 3. – С. 84-94.
4. Менеджмент в сфере услуг [Текст] : учеб. пособие / под ред. С. Ф. Поважного, В. В. Дорофиенко. – Донецк : ВИК, 2004. – 824 с.
5. Николайчук, В. Е. Маркетинг и менеджмент услуг. Деловой сервис [Текст] / В. Е. Ни-колайчук. – СПб. : Питер, 2005. – 608 с.
6 Бреев, Б. Развитие сферы услуг и экономический рост [Текст] / Б. Бреев, В. Галецкий // Российский экономический журнал. – 2000. ? № 10. – С. 56-60.
7 Грищенко, І. Формування конкурентного середовища на ринку послуг України [Текст] / І. Грищенко // Вісник КНТЕУ. – 2007. ? № 5. – С. 163-166
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).
• підсумковий контроль (70%, залік).