Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Рекламно-інформаційна діяльність в туризмі
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.68
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Макар О.П.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел, здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, формування системного мислення, набуття гнучкого мислення, відкритість до застосування знань та компетентності в широкому діапазоні можливих місць роботи в сфері туристичного обслуговування та у повсякденному житті.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інформаційний супровід міжнародного туризму
Інтернет-технології в туризмі
Інтернет-технології в туризмі
Короткий зміст навчальної програми:
Реклама в комплексі маркетингових комунікацій. Правові основи рекламної діяльності та рекламна етика. Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами, її різновиди та основні закони. Рекламна кампанія як основна форма рекламної діяльності. Засоби поширення туристичної реклами. Рекламне звернення: поняття, основні етапи та технології процесу розроблення. Психологічні основи рекламного менеджменту. Імідж туристичного підприємства як засіб реклами. Реклама на виставках і ярмарках.
Рекомендована література:
1. Дурович А.П. Реклама в туризме.Учебное пособие. - М., Новое знание.- 2003.
2.Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посіб.– К.: Т-во Знання, КОО, 2001. – 456 с.
3.Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240 с.
2.Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посіб.– К.: Т-во Знання, КОО, 2001. – 456 с.
3.Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — екзамен
• Підсумковий контроль (70%) — екзамен