Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організаця послуг харчування
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.25
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Божук Т.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
формування системи знань щодо організації туроператорського бізнесу, навиків взаємодії суб’єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових тур пакетів; організації обслуговування туристів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Організація туризму (Організація екскурсійної діяльності), Організація туризму (Організація туристичних подорожей).
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ. Теоретична частина, яка включає огляд літератури з даної проблематики. Дослідницька частина, яка включає: організаційно-економічна характеристика туристичного підприємства; методики досліджень, отримані результати; оцінка ефективності діяльності підприємства та ефективності системи управління. Розробка туру. Висновки і пропозиції.
Рекомендована література:
1. Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 224с.
2. Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства . – К.: Музична Україна, 2002. – 196 с.
3. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навч. посібн. – К.: “Альтерпрес”, 2003. – 104 с.
5. Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 241 с.
6. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч. посібн. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
2. Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства . – К.: Музична Україна, 2002. – 196 с.
3. Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. – Чернівці: Зелена Буковина, 2003. – 312 с.
4. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навч. посібн. – К.: “Альтерпрес”, 2003. – 104 с.
5. Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 241 с.
6. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч. посібн. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%) — диференційований залік