Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Трансфер технологій

Спеціальність: Менеджмент природоохоронної діяльності
Код дисципліни: 7.074.03.M.15
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- вивчення понятійного апарату дисципліни;
- вивчення сутності трансферу технологій та особливостей його застосування;
- ознайомлення з основними правовими та економічними питаннями із забезпечення процесів створення нових технологічних процесів;
- знання методів управління трансфером технологій та методів оцінки вартості об’єктів інтелектуальної власності;
- вивчення моделі трансферу технологій державних наукових організацій;
- ознайомлення з формами і методами міжнародного технологічного обміну.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Інтелектуальна власність;
- Економіка довкілля;
- Конкурентна політика держави;
- Менеджмент публічної організації.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття трансфер технологій; організація інноваційного процесу на підприємстві; особливості об’єкту трансферу; оцінка вартості об’єктів інтелектуальної власності; планування комерціалізації; форми і методи міжнародного технологічного обміну; державне регулювання у сфері трансферу технологій; правове регулювання трансферу технологій.
Рекомендована література:
1. Голіков В.І. Трансфер технологій: Навч.посібник. — Миколаїв: НУК, 2014. — 362 с.
2. Закон України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій» ВІД 14.09.2006 № 143-V
3. Мазаракі А.А. Трансфер технологій : підручник.– К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – 556 с.
4. Карпіщенко О.О. Трансфер технологій: конспект лекцій / . – Суми : Сумський державний університет, 2013.? 98 с
5. Полякова Ю.В. Трансфер технологій: Монографія. — Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2012. — 168 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).