Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Бази даних в екології

Спеціальність: Екологія та охорона навколишнього середовища
Код дисципліни: 7.101.01.E.20
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Екологія та збалансоване природокористування
Лектор: к.с.-г.н., асистент Тимчук Іван Степанович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання теоретико-методологічних основ системного екологічного управління;
• Розуміння сутності та особливостей різних систем екологічного управління;
• Визначення основних положень концепції сталого розвитку;
• Вміння визначити доцільність застосування різних систем екологічного управління;
• Застосовувати основні методи розробки екологічних програм;
• Розраховувати екологічний баланс територій;
• Застосовувати принципи сталого розвитку при створення стратегічних документів .
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Інформатика і системологія;
• Організація управління в природоохоронній діяльності;
• Оцінка життєвого циклу.
Короткий зміст навчальної програми:
Поняття сталого розвитку. Критерії та принципи. Методологічні аспекти стратегії сталого розвитку. Фактори сталого розвитку. Теоретико-методологічні основи стратегії сталого розвитку. Принципи екологічної політики і критерії екологічної безпеки при взаємодії суспільства з природою. Концепція переходу України до сталого розвитку. Стратегія сталого розвитку "Україна - 2020". План заходів з виконання Стратегії сталого розвитку "Україна - 2020". Сталий розвиток людства: цивілізаційні виклики.
Рекомендована література:
1. Джарти В., Шевчук В., та інш. Національна екологічна політика України: оцінка і стратегія розвитку/ Документ підготовлено в рамках проекту ПРООН/ГЕФ/ К.: 2007р, 184с.
2. Лукянихін В.О. Екологічний менеджмент у системі управління збалансованим розвитком. – Суми: ВТД, 2002. – 316 с.
3. Екологічний менеджмент і аудит. Навчальний посібник / під ред. Рижкова С.С. – 3-тє видання доповнене – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 208 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма(60%)