Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Рекреаційні ресурси
Спеціальність: Екологія та охорона навколишнього середовища
Код дисципліни: 7.101.01.E.50
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Екологія та збалансоване природокористування
Лектор: к.т.н., асистент Петрушка Катерина Ігорівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Метою навчальної дисципліни є вивчення умов формування, розвитку та розміщення територіально-рекреаційних комплексів, ознайомлення з системами організації діяльності населення для відновлення фізичних і духовних сил, моделями державної підтримки рекреації як соціально значущого процесу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Екологія Карпат
• Гідрологія
• Екологія ландшафтів
• Гідрологія
• Екологія ландшафтів
Короткий зміст навчальної програми:
Рекреація та рекреаційна діяльність як галузь наукового пізнання. Формування та структура рекреаційної галузі. Класифікація та методи оцінки рекреаційних ресурсів. Рекреаційне районування світу. Рекреаційне районування України. Рекреаційне природокористування й охорона природи у рекреаційних комплексах. Кількісні параметри оцінки природоохоронних заходів. Ландшафти інтенсивного і екстенсивного використання. Природне і урбанізоване рекреаційне середовище.
Рекомендована література:
1. Кусков А. С. Рекреационная география / А. С. Кусков, В. Л. Голубева, Т. Н. Одинцова. – М. : Московский психолого-социальный институт, 2005. – 493 с.
2. Кравців B. C. Науково-методичні засади реформування рекреаційної сфери : наукове видання / B. C. Кравців, Л. С. Гринів, М. В. Копач, С. П. Кузик. – К. : Вища школа, 2002. – 245 с.
3. Лукьянова Л. Г. Рекреационные комплексы : Учебн. пособие / Л. Г. Лукьянова, В. И. Цыбух ; под общ. ред. В. К. Федорченко. – К. : Вища школа, 2004. – 346 с.
2. Кравців B. C. Науково-методичні засади реформування рекреаційної сфери : наукове видання / B. C. Кравців, Л. С. Гринів, М. В. Копач, С. П. Кузик. – К. : Вища школа, 2002. – 245 с.
3. Лукьянова Л. Г. Рекреационные комплексы : Учебн. пособие / Л. Г. Лукьянова, В. И. Цыбух ; под общ. ред. В. К. Федорченко. – К. : Вища школа, 2004. – 346 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)