Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1
Спеціальність: Електроніка
Код дисципліни: 6.171.00.O.3
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: ст.викл.Балацька Л.П., ст.викл.Ухач Л.Д., доц.Пастирська І.Я.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням;
• демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях;
• домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована;
• готувати публічні виступи з низки загальних питань у політичній, економічній та культурній сферах із застосуванням відповідних засобів вербальної та невербальної комунікації;
• писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічному середовища і повсякденного життя;
• писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;
• писати іноземною мовою низку документів, необхідних для участі у міжнародних академічних заходах, програмах обміну студентами та для працевлаштування
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням;
• демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях;
• домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована;
• готувати публічні виступи з низки загальних питань у політичній, економічній та культурній сферах із застосуванням відповідних засобів вербальної та невербальної комунікації;
• писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічному середовища і повсякденного життя;
• писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;
• писати іноземною мовою низку документів, необхідних для участі у міжнародних академічних заходах, програмах обміну студентами та для працевлаштування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням
Короткий зміст навчальної програми:
Спілкування в академічному і професійному середовищі. (Знайомство. Опис повсякденного життя і навчального досвіду. Телефонна розмова. Обмін інформацією та обговорення новин. Вирішення проблем. Спілкування в мережі.)
Пошук і обробка інформації. (Розвиток навичок проглядового та пошукового читання: визначення загальної та конкретної інформації. Розпізнавання фактичної/ нефактичної, важливої/менш важливої інформації. Сприйняття мови на слух з метою отримання загальної та конкретної інформації.)
Рекомендована література:
Англійська мова:
Англійська мова:
1. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І.
2. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
3. Azar B.S (2014) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
4. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.1», Сертифікат №02044. Укладачі Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л. І., Марціхів Х.Р.,Проць М.З.
Адреса розміщення: http://lpnu.ua/course/view.php?id=3277
Номер та дата реєстрації: Е41-185-191/2017 від 20.11.2017 р.
5. Evans, V. (2015) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
6. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2012.
7. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
9. Quick Placement Test (2012) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.
10. Словники.
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010.
3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2014.
4. Д. Паремська. Німецька мова. Практична граматика. видавництво Арій. - 2015.
5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 2013.
6. Словники.
Французька мова:
1. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французька мова - 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ «Нестор Академік Паблішерз», 2008.- 576 с.
2. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
3. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови длярозвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
4. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
5. Boulares M., Grand-Clement O. Conjugaison progressive du francais. CLE Internatonal, 2013-223p.
6. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2017-255p.
7. Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2018-192p.
8. Словники.
Англійська мова:
1. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І.
2. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
3. Azar B.S (2014) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
4. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.1», Сертифікат №02044. Укладачі Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л. І., Марціхів Х.Р.,Проць М.З.
Адреса розміщення: http://lpnu.ua/course/view.php?id=3277
Номер та дата реєстрації: Е41-185-191/2017 від 20.11.2017 р.
5. Evans, V. (2015) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
6. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2012.
7. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
9. Quick Placement Test (2012) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.
10. Словники.
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010.
3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2014.
4. Д. Паремська. Німецька мова. Практична граматика. видавництво Арій. - 2015.
5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 2013.
6. Словники.
Французька мова:
1. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французька мова - 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ «Нестор Академік Паблішерз», 2008.- 576 с.
2. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
3. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови длярозвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
4. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
5. Boulares M., Grand-Clement O. Conjugaison progressive du francais. CLE Internatonal, 2013-223p.
6. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2017-255p.
7. Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2018-192p.
8. Словники.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
Підсумковий контроль: диференційований залік.
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК)
Аудиторна робота 70
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота № 1 25
Контрольна робота № 2 25
Самостійна робота 30
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5
Разом за дисципліну 100
Підсумковий контроль: диференційований залік.
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК)
Аудиторна робота 70
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота № 1 25
Контрольна робота № 2 25
Самостійна робота 30
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5
Разом за дисципліну 100