Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Сучасні інформаційно-комп'ютерні технології

Спеціальність: Електронні прилади та пристрої
Код дисципліни: 7.171.01.O.4
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Електронні прилади
Лектор: Проф. Фечан А.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати програмні засоби підготовки науково-технічної документації, комп’ютерної графіки, бази даних, електроні таблиці та мультимедійні програмами
• вміти застосовувати сучасні інформаційно-комп’ютерні технології для розроблення, проектування та експлуатації засобів електронної техніки; використовувати електронні засоби передавання, приймання та оброблення інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізити: Інформатика інфокомунікаційних систем
• кореквізити: Електронні системи спостереження
Короткий зміст навчальної програми:
Методи розроблення web-документів. Графіка у Web-документах. Мова програмування JavaScript. On line системи створення Web-документів. Анімація з використанням JavaScript. Візуальні HTML-редактори. Електронні освітні системи. Компютерні видавничі системи. Електронні системи для перекладу, вивчення та тестування знань іноземних мов. Сучасні електронні засоби створення та редагування графічних зображень.
Рекомендована література:
• Інформатика. Комп'ютерна техніка. Комп'ютерні технології:підруч. для студ. ВНЗ / за ред. О. І. Пушкаря .-К.:Академія, 2002 .-704 с
• Інтернет. Сервіси, HTML і web-дизайн:навч. посіб./ Глинський Я.М., Ряжська В.А. -Л.:Деол,2002 .-168 с.
• Алгоритмізація, програмування, числові та символьні обчислення в пакеті MathCAD:навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ Паранчук Я.С., Маляр А.В., Паранчук Р.Я., Головач І.Р.-Нац. ун-т "Львів. політехніка" .-Л.:Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка",2008 .-164 с.
• Adobe Premiere Pro 2. Библия пользователя:пер. с англ./ Дроблас Адель, Гринберг Сет.-М.; СПб.; К.:Диалектика,2007 .-746 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль 40% – поточний контроль на практичних заняттях, контрольні роботи та домашні завдання
• Підсумковий контроль 60% – іспит (письмові тести та усне опитування)