Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Технології розробки програмних платформ

Спеціальність: Інформаційні мережі зв'язку
Код дисципліни: 7.172.01.E.23
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Телекомунікації
Лектор: ст.викладач Думич Степан Степанович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• Знання теорій та методів проектування радіотехнічних та телекомунікаційних систем і мереж в обсязі, необхідному для розв'язування спеціалізованих задач та практичних проблем у сфері професійної діяльності.
• Вміння застосовувати методологічний базис для проведення наукових досліджень в галузі радіоелектроніки та телекомунікацій.
• Вміння проектувати системи та мережі у сфері професійної діяльності з використанням діючих нормативних актів та технічних стандартів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Програмне забезпечення телекомунікацій
• Обчислювальна техніка та мікропроцесори
• Побудова та протоколи гетерогенних мереж мобільного зв’язку
• Системне програмування інфокомунікацій
Короткий зміст навчальної програми:
Дисципліна присвячена вивченню основних технологій та методів побудови програмних платформ для інформаційно-комунікаційних систем. Студент повинен навчитися розгортати, експлуатувати та обслуговувати програмні платформи для вирішення телекомунікаційних задач.
Рекомендована література:
1. Кей С. Хорстманн (2014). Java SE 8. Вводный курс. «Вільямс». ISBN 978-5-8459-1900-7.
2. Фрэд Лонг та ін. (2014). Руководство для программиста на Java: 75 рекомендаций по написанию надежных и защищенных программ. «Вільямс». ISBN 978-5-8459-1897-0.
3. Кей С. Хорстманн, Гари Корнелл (2013). Java. Библиотека профессионала, том 1. Основы. 9-е издание. «Вільямс». ISBN 978-5-8459-1869-7.
4. Барри Берд (2013). Программирование на Java для чайников, 3-е издание. «Діалектика». ISBN 978-5-8459-1834-5.
5. Bruce Eckel (2006). Thinking in Java (4th Edition). Prentice Hall PTR. ISBN 978-0131872486.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)