Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Апаратура радіозв'язку, радіомовлення і телебачення
Навчальна дисципліна
Мультимедійні технології (курсова робота)
Спеціальність: Апаратура радіозв'язку, радіомовлення і телебачення
Код дисципліни: 7.172.03.E.27
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: ст. викл. Мінзюк Вадим Володимирович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання основних принципів функціонування та технології створення сучасних мультимедіа-продуктів;
• оволодіння основними методами оброблювання текстової, графічної, звукової та відео інформації, а також уміти поєднувати ці види інформації в одному мультимедійному продукті для розв’язання задач практичного змісту.
• оволодіння основними методами оброблювання текстової, графічної, звукової та відео інформації, а також уміти поєднувати ці види інформації в одному мультимедійному продукті для розв’язання задач практичного змісту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Мультимедійні технології.
Короткий зміст навчальної програми:
Програмування текстової інформації, статичної та динамічної графіки, цифрового звуку. Організація навігації та інтерактивного розвитку сценарію у мультимедіа-продуктах . Етапи та технологія створення мультимедіа-продуктів.
Рекомендована література:
• Дэвид Хеллер, Дороти Хеллер Мультимедийные презентации. Киев, BHV, 2010.
• Л. Дж. Скибб, С. Хэйфместер Оптимизация мультимедиа. Киев, DiaSooft, 2008.
• Рудометов Е., Рудометов В. Аппаратные средства мультимедиа: Справочник.- СПб: Питер Ком, 1999, 352с.
• Ингенблек Вернер. Все о мультимедиа.– Киев: BHV, 1996.– 352с
• Комягин. Программирование мультимедиа. – М., 1996
• Л. Дж. Скибб, С. Хэйфместер Оптимизация мультимедиа. Киев, DiaSooft, 2008.
• Рудометов Е., Рудометов В. Аппаратные средства мультимедиа: Справочник.- СПб: Питер Ком, 1999, 352с.
• Ингенблек Вернер. Все о мультимедиа.– Киев: BHV, 1996.– 352с
• Комягин. Программирование мультимедиа. – М., 1996
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30%): програмування, усне опитування.
• Підсумковий контроль (70 %,): диференційований залік.
• Підсумковий контроль (70 %,): диференційований залік.