Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Охоронні пристрої та системи (курсова робота)

Спеціальність: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси
Код дисципліни: 7.172.04.E.27
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: к.т.н., доц. Сторож Володимир Георгійович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студенти повинні:
- здійснити вибір та обгрунтування принципу побудови системи охорони об’єкта в залежності від його категорії;
- здійснити вибір типу та розрахунок структурної схеми повідомлювача-сигналізатора в залежності від типу та категорії об’єкта;
- розрахувати форму чутливої зони та запропонувати заходи щодо локалізації зон зниженої чутливості;
- розрахувати параметри інформаційних сигналів;
- розрахувати імовірність виявлення порушника і період напрацювання на хибну тривогу. запропонувати заходи щодо вдосконалення системи охорони.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- попередні: системи радіозв’язку та передавання інформації; телевізійні системи та пристрої відображення інформації;
- супутні : радіотехнічні пристрої та системи захисту інформації.
Короткий зміст навчальної програми:
Структурна схема системи охорони об’єкта. Фізичні принципи побудови повідомлювачів-сигналізаторів. Структурні схеми повідомлювачів-сигналізаторів. Параметри інформаційних сигналів. Чутлива зона. Зона зниженої чутливості. Імовірність виявлення порушника. Період напрацювання на хибну тривогу.
Рекомендована література:
• Магауенов Р.Г. Системы охранной сигнализации: основы теории и принципы построения: Учебное пособие. – М.: Горячая линия – Телеком, 2004. – 367 с
• Гарасимчук О.І., Дудикевич В.Б., Ромака В.А. Комплексні системи санкціонованого доступу: навч. посіб. / Нац. ун-т "Львів. політехніка" .– Вид-во Львів. політехніки,2010 .– 212 с.– (іл.).
• Р.Г. Джексон Новейшие датчики. Пер з англ. Під ред В.В. Лучинина. Техносфера Москва. 2007
Методи і критерії оцінювання:
підсумковий контроль (100%): диференційований залік.