Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Розроблення та функціонування радіоелектронних пристроїв та систем гіга- та терагерцового діапазону

Major: Телекомунікації та радіотехніка
Code of Subject: 8.172.00.M.30
Credits: 3
Department: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Lecturer: Доцент Гоблик Віктор Васильович
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• знання методів побудови та дослід¬ження математичних моделей;
• вміння здійснювати побудову мате¬матичної моделі для конкретного об’єкта чи процесу, який є предметом його дисертаційного дослідження;
• вміння вибрати необхідний ма¬те¬ма¬тичний інструмент дослід¬ження моделі та дослідити поведінку побудованої моделі;
• вміння реалізувати програмну модель для побудованої мате¬матичної моделі;
• вміння використовувати прог¬рамні продукти для побудови та дослідження математичних мо¬делей;
• вміння провести аналіз та обгрун¬¬ту¬вати адекватність роз¬роб¬леної моделі.
Required prior and related subjects:
Теорія та методи аналізу випадкових процесів.
Summary of the subject:
• Основні поняття та принципи моделювання радіоелектронних систем гіга - та терагерцового діапазону. • Методи дослідження моделей радіоелектронних систем гіга - та терагерцового діапазону. • Програмні засоби моделювання. • Планування та проведення експериментів з моделями.
Recommended Books:
1. Харвей А.Ф. Техника Сверхвысоких Частот. Том 1, - Издательство «Советское Радио» Москва,1965, - 759 с.
2. Харвей А.Ф. Техника Сверхвысоких Частот. Том 2, - Издательство «Советское Радио» Москва,1965, - 754 с.
3. Томашевський В.М. Моделювання систем. – К.: Видавнича група BHV, 2005. – 352 с.
4. Самарский А.А., Михайлов А.П. Математическое моделирование: Идеи. Методы. Примеры. – 2-е изд., испр. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2002. – 320 с.
5. Колесов Ю.Б., Сениченков Ю.Б. Моделирование систем. Объектно-ориентированный подход. Учебное пособие. – СПб.: БХВ-Петербург, 2006. – 192 с.
Assessment methods and criteria:
• Робота на практичних заняттях -50%
• Контрольна залікова робота-50%