Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг, PR та брендинг стартап-проектів

Major: Публічне управління та адміністрування
Code of Subject: 6.281.08.E.157
Credits: 3.5
Department: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Lecturer: асист. Дума О.І.
Semester: 6 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
У результаті вивчення модуля студент повинен:

1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази управління маркетингом стартап проекту.
1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування і використання інструментів маркетингу, PR та брендинг для запуску підприємницьких проектів.
1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації і удосконалення процесів просування стартапу на ринку.
1.4. Вміти аналізувати ринкове середовище для планування маркетингової активності стартап проекту.
Required prior and related subjects:
- пререквізит: маркетинг
- кореквізит: менеджмент
Summary of the subject:
Поняття «маркетинг», «звязки з громадськістю», «брендинг» в управлінні стартап проектами. Здійснення PR для стартап проекту. Розвиток бренду стартап проекту. Управління маркетингом стартап проекту. Планування та організування маркетингу стартап проекту. Розроблення програми PR для стартап проекту. Управління брендом стартап проекту.
Recommended Books:
1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с.
2. Р. Моборн та ін. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. Клуб сімейного відпочинку, 2015.-288р.
Assessment methods and criteria:
поточний контроль (100%)

Маркетинг, PR та брендинг стартап-проектів (курсовий проект)

Major: Публічне управління та адміністрування
Code of Subject: 6.281.08.E.162
Credits: 3
Department: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Lecturer: асист. Дума О.І.
Semester: 6 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
У результаті вивчення модуля студент повинен:

1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази управління маркетингом стартап проекту.
1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування і використання інструментів маркетингу, PR та брендинг для запуску підприємницьких проектів.
1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації і удосконалення процесів просування стартапу на ринку.
1.4. Вміти аналізувати ринкове середовище для планування маркетингової активності стартап проекту.
Required prior and related subjects:
- пререквізит: маркетинг
- кореквізит: менеджмент
Summary of the subject:
Поняття «маркетинг», «звязки з громадськістю», «брендинг» в управлінні стартап проектами. Здійснення PR для стартап проекту. Розвиток бренду стартап проекту. Управління маркетингом стартап проекту. Планування та організування маркетингу стартап проекту. Розроблення програми PR для стартап проекту. Управління брендом стартап проекту.
Recommended Books:
1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с.
2. Р. Моборн та ін. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. Клуб сімейного відпочинку, 2015.-288р.
Assessment methods and criteria:
поточний контроль (100%)