Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організація торгівлі
Major: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Code of Subject: 6.076.00.O.27
Credits: 4
Department: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Lecturer: викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Після засвоєння даної дисципліни студент повинен знати: терміни, поняття, категорії, сутність, зміст організації торгівлі, її науково-теоретичні засади, нові теорії, методологічні підходи; закономірності, тенденції, явища характерні, для організації торгівлі як вітчизняної, так і зарубіжної; організаційні системи, структури, форми і методи організаційної діяльності; принципи, правила, засоби організації, перспективні моделі, організаційні побудови, пріоритети організаційного розвитку; зміст організаційних дій, способи посилення організаційного впливу для підвищення ефективності торговельної діяльності і реалізації функцій торгівлі.
Підготовлений фахівець повинен вміти: формувати раціональну організаційну структуру, впорядковувати складові елементи систем, упроваджувати ефективні організаційні відносини і зв'язків; організовувати ефективну взаємодію складових елементів організаційних систем у торгівлі, оптимізація їх структури; налагоджувати організаційну діяльність, використовувати сучасні форми, методи, засоби організаційного впливу на функціонування торгівлі, утримання торговельних об'єктів у межах доданих значень основних параметрів; забезпечувати реалізацію планів, програм, стратегій розвитку торгівлі.
Підготовлений фахівець повинен вміти: формувати раціональну організаційну структуру, впорядковувати складові елементи систем, упроваджувати ефективні організаційні відносини і зв'язків; організовувати ефективну взаємодію складових елементів організаційних систем у торгівлі, оптимізація їх структури; налагоджувати організаційну діяльність, використовувати сучасні форми, методи, засоби організаційного впливу на функціонування торгівлі, утримання торговельних об'єктів у межах доданих значень основних параметрів; забезпечувати реалізацію планів, програм, стратегій розвитку торгівлі.
Required prior and related subjects:
Економіка торговельного підприємства
Вступ до фаху
Вступ до фаху
Summary of the subject:
Організаційно-правові форми підприємств торгівлі в сучасних умовах. Перспективні технічні напрямки розвитку та проектування роздрібної торговельної мережі. Організація роздрібного продажу товарів та обслуговування покупців.
Формування асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі. Управління торговельно-технологічним процесом
у магазині. Організація рекламно-інформаційної роботи
в умовах конкуренції. Організація і технологія товарозабезпечення роздрібних торговельних підприємств
Організація перевезення товарів і проведення супровідних операцій. Товарні склади, їх улаштування
й планування. Організація і технологія складських операцій
Управління торговельно-технологічним процесом
та організація праці на складах. Тара і тарні операції в торгівлі
Особливості і правила продажу окремих груп товарів. Особливі форми продажу товарів. Позамагазинні форми продажу товарів. Організація торгівлі на ринках
Формування асортименту товарів
у роздрібній торговельній мережі
Управління торговельно-технологічним процесом
у магазині
Організація рекламно-інформаційної роботи
в умовах конкуренції
Організація і технологія товарозабезпечення роздрібних торговельних підприємств
Організація перевезення товарів
і проведення супровідних операцій
Товарні склади, їх улаштування
й планування
Організація і технологія складських операцій
Управління торговельно-технологічним процесом
та організація праці на складах
Тара і тарні операції в торгівлі
Особливості і правила продажу окремих груп товарів
Особливі форми продажу товарів
Позамагазинні форми продажу товарів
Організація торгівлі на ринках
Recommended Books:
1. Апопій В.В. Організація торгівлі : підручник / В.В. Апопій, І.П. Міщук, В.М. Ребицький та ін.; за ред. В.В. Апопія. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. -610 с.
2. Внутрішня торгівля в Україні: економічні умови ефективного розвитку : монографія / А.А.Мазаракі, І.О.Бланк, Л.О.Лігоненко та ін. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 195 с.
3. Голошубова Н.О. Організація і технологія торгівлі спожитковими товарами : навч. посіб. / Н.О. Голошубова. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007. - 272 с.
4. Голошубова Н.О. Оптова торгівля: організація та технологія : навч. посіб. / Н.О. Голошубова, В.М. Торопков. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. -265 с.
5. Ланкастер Д. Организация сбыта : пер. с англ. / Д. Ланкастер, Д. Джоббер. - Минск : Амалфея, 2003. - 384 с.
6. Леви М. Основы розничной торговли : пер. с англ. / М. Леви, Б. Вейтц. - СПб. : Питер, 1999.-448 с.
7. Современный супермаркет : учеб. по соврем, формам торговли. - М. : Изд-во Жигульского, 2002. - 336 с.
8. Шредер К. Специализированный магазин: как построить прибыльный бизнес в розничной торгове пер. с англ.: / К. Шредер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 384 с.
9. Електронна комерція / А.Береза, I.Козак, Ф.Левченко та ін. - К. : КНЕУ, 2002. - 326 с.
10. Энджел Д.Ф. Поведение потребителей / Д.Ф. Энджел, Р.Д. Блэкуэлл, П.П. Миниард. - СПб. : Питер Ком, 1999. - 768 с.
2. Внутрішня торгівля в Україні: економічні умови ефективного розвитку : монографія / А.А.Мазаракі, І.О.Бланк, Л.О.Лігоненко та ін. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 195 с.
3. Голошубова Н.О. Організація і технологія торгівлі спожитковими товарами : навч. посіб. / Н.О. Голошубова. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007. - 272 с.
4. Голошубова Н.О. Оптова торгівля: організація та технологія : навч. посіб. / Н.О. Голошубова, В.М. Торопков. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. -265 с.
5. Ланкастер Д. Организация сбыта : пер. с англ. / Д. Ланкастер, Д. Джоббер. - Минск : Амалфея, 2003. - 384 с.
6. Леви М. Основы розничной торговли : пер. с англ. / М. Леви, Б. Вейтц. - СПб. : Питер, 1999.-448 с.
7. Современный супермаркет : учеб. по соврем, формам торговли. - М. : Изд-во Жигульского, 2002. - 336 с.
8. Шредер К. Специализированный магазин: как построить прибыльный бизнес в розничной торгове пер. с англ.: / К. Шредер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 384 с.
9. Електронна комерція / А.Береза, I.Козак, Ф.Левченко та ін. - К. : КНЕУ, 2002. - 326 с.
10. Энджел Д.Ф. Поведение потребителей / Д.Ф. Энджел, Р.Д. Блэкуэлл, П.П. Миниард. - СПб. : Питер Ком, 1999. - 768 с.
Assessment methods and criteria:
поточний контроль 30%
підсумковий контроль 70 %
підсумковий контроль 70 %