Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Громадська думка і PR

Major: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Code of Subject: 6.076.00.M.38
Credits: 3
Department: Соціологія та соціальна робота
Lecturer: проф. Климанська Лариса Дмитрівна
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• знати: методологічні основи функціонування громадської думки в ракурсі загальної соціологічної методології; теоретичні моделі, що описують соціально-комунікативні технології формування громадської думки, соціальне сприйняття, комунікацію і взаємодію на макро- і мікрорівнях; основні напрямки та підходи до реалізації впливу соціально-комунікативних технологій, в тім числі і маніпулятивного характеру.
Required prior and related subjects:
• Загальна соціологія;
• Психологія загальна і особистості;
Summary of the subject:
Зв’язки з громадськістю ( PR) як галузь наукового знання і сфера професійної діяльності. Формула PR. Витоки та історія розвитку PR. Громадськість в системі PR як об’єкт та суб’єкт комунікації. Громадська думка: дослідження та формування. Комунікація як процес передачі інформації. Види комунікативного впливу в системі PR — діяльності. Комунікативні проблеми та PR — діяльність в організації.
Recommended Books:
• Климанська Л.Д. Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації:навчальний посібник/ Л.Д.Климанська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 164 с.
• Королько В. Основи паблік рілейшнз. — К.,2007.
• Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз. — К., 2000;

Assessment methods and criteria:
• усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)