Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Організація туризму (Туроперейтинг)
Major: Туризм
Code of Subject: 6.242.00.O.67
Credits: 4
Department: Туризм
Lecturer: Доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Semester: 7 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
Формування системи знань щодо організації та системного мислення з організації туроператорського бізнесу, праксеологічних навиків взаємодії суб’єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.
Required prior and related subjects:
Організація туризму (Основи туризмознавства), Організація туризму (Організація екскурсійної діяльності), Організація туризму (Організація подорожей).
Summary of the subject:
Понятійний апарат туроперейтингу. Туристичний продукт як предмет діяльності туроператора.Організація співпраці туроператора з постачальниками та діловими партнерами. Управління збутовою діяльністю туроператора. Організація діяльності з обслуговування туристів .Фінансові та облікові аспекти туроперейтингу. Управління якістю комплексного туристичного обслуговування. Управління персоналом на підприємстві. Інформаційні технології в туроперейтигу. Середовище міжнародного туроперейтингу та тенденції його розвитку
Recommended Books:
1. Бабарицька В., Малиновська О. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту: Навч. посібник. – К. Альтерпрес, 2008. – 288 с.
2. Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навч. посібн. / Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
3. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с.
4. Віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка»:
Електронний навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Організація туризму (Туроперейтинг)» (http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12412) для студентів базового напряму підготовки 6.140103 «Туризм» (укладач – доктор географічних наук, доцент кафедри туризму Божук Т.І.; реєстр. номер Е41-291-40/2015 від 18.11.2015 р.)
5. Організація туризму (Туроперейтинг): Методичні рекомендації до виконання практичних і лабораторних робіт для студентів спеціальності 242 “Туризм” денної та заочної форми навчання / Укл. Т.І. Божук – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. – 16с.
2. Мальська М. П. Основи туристичного бізнесу : Навч. посібн. / Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
3. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с.
4. Віртуальне навчальне середовище НУ «Львівська політехніка»:
Електронний навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Організація туризму (Туроперейтинг)» (http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12412) для студентів базового напряму підготовки 6.140103 «Туризм» (укладач – доктор географічних наук, доцент кафедри туризму Божук Т.І.; реєстр. номер Е41-291-40/2015 від 18.11.2015 р.)
5. Організація туризму (Туроперейтинг): Методичні рекомендації до виконання практичних і лабораторних робіт для студентів спеціальності 242 “Туризм” денної та заочної форми навчання / Укл. Т.І. Божук – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. – 16с.
Assessment methods and criteria:
Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, усні опитування, контрольні роботи
Підсумковий контроль (60%) – екзамен (письмова та усна компонента)
Підсумковий контроль (60%) – екзамен (письмова та усна компонента)