Кафедра маркетингу Університету Марії Кюрі-Склодовської в Любліні та кафедра маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» запрошують на IV Міжнародну наукову конференцію «Маркетинг в процесі інтернаціоналізації ринку. Нові виклики оточення», яка відбуватиметься з 31 травня до 2 червня 2019 року в місті Любліні (Польща).
Тематика конференції:
- поведінка споживачів;
- сучасні тренди в споживанні;
- сучасні рішення в логістиці;
- логістичні процеси на національних та міжнародних ринках;
- маркетинг у формуванні цінності для клієнтів;
- нові рішення в торгівлі, купівельна поведінка споживачів;
- цифрові платформи, які поєднують покупців і продавців;
- мобільні пристрої і публікації в маркетингу і логістиці;
- маркетинговий інструментарій в економіці спільної участі;
- відхід від глобальної марки, повернення до локальної марки;
- стратегії підприємств у світлі нових ринкових викликів.
Для участі у конференції необхідно до 6 грудня 2018 року надіслати зголошення декларації участі та теми публікації (разом із розширеною анотацією польською мовою) на адресу nazar.y.hlynskyi@lpnu.ua. Контактна особа – доцент кафедри маркетингу і логістики Назар Глинський, секретар конференції з української сторони.