Урочистість із цієї нагоди відбулася 14 жовтня, на Покрову, у День захисника України. Для колективу Львівського автомобільно-дорожнього коледжу, що входить до складу Національного університету «Львівська політехніка» як відокремлений підрозділ, це було ще й своє фірмове свято: у цей день навчальний заклад відзначав ювілей – 70-річчя від дня заснування.
Учасники святкового засідання вшанували хвилиною мовчання пам’ять героїв Небесної сотні, а також воїнів, які загинули в АТО, зокрема, випускника коледжу Романа Точина, якому посмертно присвоєно звання Героя України.
Ведуча святкування зробила гарний заспів: «Наш навчальний заклад поєднує автомобіль і дорогу. А це – рух, що є рушієм життя, нашого поступу».
Присутні переглянули відеофільм про славну 70-річну історію автомобільно-дорожнього коледжу (на початках його називали технікумом). Він був організований у важкий для країни перший повоєнний рік. Спочатку технікум належав міністерству внутрішніх справ. Тож не дивно, що першими його директорами були офіцери міліції.
Та найбільшу увагу серед героїв фільму його автори методист Оксана Бута та студент третього курсу Ростислав Синюк приділили багаторічному (понад 40 років) директорові коледжу Тадею Йосиповичу Боярському.
За ці роки коледж випустив 17 тисяч висококваліфікованих спеціалістів для автомобільних господарств і дорожнього будівництва. Починали зі 159 студентів, а нині їх у коледжі понад тисячу. Половина викладачів – випускники коледжу.
Навчальний заклад має добру матеріально-технічну базу: обладнані лабораторії, майстерні, комп’ютерні класи, великий полігон для практичних занять, де студенти отримують водійські права. На його території за ініціативою тодішнього директора Тадея Боярського у різний час відкрили погруддя Матері Божої, Тараса Шевченка, Лесі України, Івана Франка. До послуг студентів – комфортабельний гуртожиток на 530 місць. Тут, до речі, розміщений відомий Музей хліба, який має звання народного.
Два роки тому Львівський автомобільно-дорожній коледж очолив досвідчений педагог, кандидат філософських наук, енергійний керівник Михайло Григорович Брегін, який вніс свіжий струмінь у всі сфери діяльності навчального закладу. Він, зокрема, приділив особливу увагу модернізації навчально-виховного процесу відповідно до вимог часу і потреб ринку праці. Чимало випускників коледжу продовжують навчання у Львівській політехніці, розвивається співпраця з навчальними закладами зарубіжних країн.
Проректор Львівської політехніки Роман Корж зачитав наказ ректора Університету, а сам очільник Львівської політехніки професор Юрій Бобало вручив грамоти групі працівників коледжу, жартома сказавши присутнім, що цього року він відзначив своє 70-річчя і пошкодував, що свого часу не вступив до цього навчального закладу. Натомість хтось із залу кинув репліку: «Для вступу немає обмежень за віком, тому ще не пізно...».
Ректор Юрій Бобало вважає, що не вік визначає авторитет людини, навчального закладу, а ті добрі справи, які вони роблять. Він відзначив чудову матеріальну базу коледжу, високий рівень навчально-виховної роботи. Зрештою, тепло привітав колектив з ювілеєм і побажав коледжу, всім працівникам і студентам щасливого майбутнього.
Привітав колектив з ювілеєм і випускник цього коледжу 1981 року голова Львівської обласної Ради Петро Колодій. Серед нагороджених грамотами обласної ради був і ветеран навчального закладу Зіновій Михайлович Наливайко. Він, як виявляється, був «грозою» студентів, дуже вимогливим, але справедливим.
Вітали ювілярів і нагородили працівників та ветеранів коледжу голова обласної організації профспілки працівників освіти і науки Марія Яцейко, голова обкому працівників автомобільного транспорту і шляхового господарства Юрій Кривенко.
Зворушливими були виступи ветеранів коледжу. Багатьох з них згадала теплим словом багаторічний завідувач відділу кадрів Неоніла Сергіївна Ветчинкіна.
Автомобільний транспорт і шляхове господарство ніби не жіноча професія. Але випускниця коледжу Леся Магера нині успішно керує чоловічим колективом ШРБУ № 65. Спочатку думала вступати до консерваторії, але не шкодує, що передумала. Вона також зауважила, що у дорожньому будівництві бракує керівників середньої ланки – майстрів і виконробів, запросила випускників приходити на роботу у своє управління. До речі, тут нині працюють 12 випускників Львівської політехніки.