Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Бути активними учасниками, а не спостерігачами: студенти Університету взяли участь у навчальному тренінгу

5 травня 2016, 15:45
Ірина Мартин, тижневик «Аудиторія»

Студенти-міжнародники та соціологи взяли участь у триденному навчальному тренінгу «Сталий розвиток за участі громади» на кафедрі політології та міжнародних відносин, під час якого здійснили поїздку у села Сокальщини Савчин та Варяж, де побачили приклади успішного розвитку громади.

Ці заходи відбулися у рамках проекту ЄС та Програми розвитку ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду-ІІІ», що діє в Україні з 2003 року і до 2017 року проводить заходи в усіх областях. До його освітніх компонентів належить співпраця з університетами.

– Кафедра політології та міжнародних відносин уже кілька років бере участь у проекті. Відповідно, студенти залучені до різних заходів, конкурсів, літніх шкіл. А сьогоднішній тренінг дає можливість зрозуміти суть місцевого розвитку, ознайомитися з перспективами цікавого працевлаштування у місцевих громадах, ідеями сталого розвитку, – розповідає завідувач кафедри ПМВ доцент Галина Луцишин.

Представник координатора проекту у Львівській області Ігор Назар розповів студентам про основні заходи й ідеї, які втілюють на Львівщині, та ознайомив із результатами цієї праці на конкретних прикладах.

Під час тренінгового курсу, який провів доцент Руслан Демчишак, йшлося про особистість активної дії, роботу в команді, соціальну мобілізацію, ефективні комунікації та виявлення потреб у громадах. Також ішлося про конфлікти та шляхи їхніх вирішень, фасилітацію та медіацію у громадах. На завершення тренінгу його учасники говорили про те, як залучати ресурси задля вирішення проблем у громадах.

Тренінги відбувалися жваво, адже на них обговорювали практичне втілення ідей сталого розвитку. Особливо цікавою виявилася поїздка на Сокальщину, де студенти побачили реальні приклади активної діяльності громади, зокрема покращене енергозбереження і сонячні батереї у школах.