25 березня 2016 року у Міжнародному інституті освіти, культури та зв’язків з діаспорою Національного університету «Львівська політехніка» відбувся Міжнародний науково-практичний семінар «Актуальні проблеми викладання української мови в Польщі».
Семінар було проведено з метою обміну досвідом та обговорення актуальних теоретичних і прикладних проблем викладання української мови в Польщі, зокрема на рівні шкільництва. У заході взяли участь 17 вчителів української мови та літератури шкіл різних типів зі сходу та півночі Польщі на чолі з директором Комплексу шкіл з українською мовою навчання в Бартошицях пані Любомирою Тхір.
Методичний семінар для вчителів з Польщі провели наукові співробітники МІОКу Олеся Палінська та Богдан Сиванич.
Олеся Палінська презентувала освітній портал «Крок до України», мета якого полягає в забезпеченні процесу навчання української мови як іноземної сучасними інтерактивними матеріалами, призначеними для самостійної роботи та доступними в онлайн-режимі, а також цікавими методичними розробками для викладачів УМІ. Презентуючи навчально-методичну основу порталу, Олеся Палінська запросила вчителів і тих, хто вивчає українську мову як іноземну за кордоном, до знайомства з новим сайтом.
Богдан Сиванич загострив увагу на проблемі польсько-української мовної інтерференції та виступив із доповіддю «Проблеми польсько-українських інтерференцій в процесі навчання української мови та методика їх подолання», яка викликала неабиякий інтерес учасників семінару та призвела до плідної дискусії про проблеми та інноваційні підходи викладання української мови як іноземної у школах Польщі.
Усі учасники міжнародного науково-практичного семінару подякували за цінні методичні рекомендації і практичні поради та висловили свої щирі побажання й сподівання на подальшу співпрацю.
Семінар як етап реалізації проекту «Крок до України» ще раз засвідчив великий взаємний інтерес учасників і необхідність відкритого діалогу між представниками українських громад за кордоном і науковцями з України для спільної реалізації освітніх програм.