Уже втретє відбулася Міжнародна українсько-польська конференція «Маркетинг у процесі інтернаціоналізації ринку. Перспектива підприємства і споживача». Цього разу – у стінах Львівської політехніки, адже цей захід відбувається почергово у Львові та Любліні (Польща). Її учасники обговорили основні маркетингові питання, що є спільними для обох країн.
Ця конференція – своєрідний вислід тісної співпраці між кафедрою маркетингу та логістики Львівської політехніки й кафедрою маркетингу Університету ім. Марії Склодовської-Кюрі (Люблін, Польща). Її проводять що два роки.
Цього разу в заході взяло участь близько 50 осіб, із них понад 30 представляли 12 польських вишів – учасники були з Познані, Вроцлава, Катовіце, Варшави, Любліна. До заходу долучилися науковці з Києва, Дніпра та Львова.
Тематика конференції охоплювала аспекти, що стосуються маркетингових стратегій підприємств із погляду викликів глобальної економіки; віртуалізації маркетингу та поведінки споживачів на ринку; споживчих трендів; логістичних процесів на міжнародному ринку; соціальної відповідальності бізнесу та її впливу на формування іміджу підприємства в сучасних умовах.
– Доповіді учасників конференції були наповнені актуальним науково-практичним матеріалом, розкрили важливі проблеми й перспективи розвитку маркетингу в різних галузях. А ті статті, що було представлено на попередній конференції у м. Люблін, тепер видано у збірнику наукових праць Annales: Oekonomia, – розповіла учасниця цьогорічної конференції, доцент кафедри маркетингу та логістики Львівської політехніки Анна Дмитрів.