5 липня 2017, 15:30
Вийшло нове число збірника наукових праць Вісник Національного університету «Львівська політехніка», серія «Логістика», № 863, 2017.
- Зміст
- Афтаназів І. С., Струтинська Л. С., Андрусів С. В. Оптимізація територіального розміщення логістичних центрів та технопарків
- Бек О. М., Петецький І. LEAN-менеджмент як інноваційний підхід до управління виробництвом.
- Бучинська Н. Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів..
- Ванькович Л. Я. Побудова системи альтернативних підходів до коригування процесу дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств
- Вербицька Г. Л., Пшик-Ковальська О. О. Удосконалення методу оцінювання ризиків житлового будівництва в умовах міжнародних економічних відносин
- Горбаль Н. І., Заремба М. М., Романишин С. Б. Основні проблеми функціонування ПАТ «Укрзалізниця» та рекомендовані шляхи їх вирішення
- Гронська Н. С. Напрями визначення викликів функціоналізму в системі менеджменту підприємницької діяльності.
- Захарчин Г. М., Гладун О. С. Професійна мобільність персоналу як складова адаптаційної політики підприємства
- Кіндій М. В., Гринів Н. Т., Білоконний І. О. Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства
- Кіржецький Ю. І., Ріжко Л. І., Кіржецька М. С. Функції галузевого лобіювання як елемент організаційно економічного механізму взаємодії бізнесу та влади
- Казарян А. А., Сударкіна С. П. Аналіз особливостей фінансової звітності на підприємствах малого та мереднього бізнесу
- Капраль О. Р. Вплив банківської системи на економіку країни
- Касян С. Я. Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачів
- Копець Г. Р., Дзюбіна А. В., Урікова О. М. Логістичні аспекти управління енерговитратами у комунальній економіці
- Косар Н. С., Гап’як Т. М., Федунь М. Р. Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки
- Крикавський Є. В., Костюк О. С., Шандрівська О. Є. Відповідальне поводження з твердими побутовими відходами: парадигми та контраверсії.
- Кудлак І., Огурек В. Вплив КСВ на сучасні корпорації – приклади з Польщі..
- Леонова С. В., Довба М. О., Сопільник Л. І. Дослідження впливу людського чинника на ефективність робочого процесу
- Мамчин М. М., Патора Р. Підхід до раціоналізації регіонального розвитку продуктивних сил України
- Маргіта Н. О., Криницька М. Ю. Інноваційні інструменти ідентифікації потужності логістичної системи виробничого підприємства
- Мариняк А. Економічні, екологічні, маркетингові і логістичні ефекти інтеллектуального капіталу в результаті імплементації «зелених» ланцюгів поставок
- Мороз М. Причини, методи та ефекти блокування online-реклами
- Нейчук-Хрущ М. Б., Гнилянська Л. Й., Притула О. М., Шеремета Б. О. Комплексні рішення у сфері ефективної комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності підприємств.
- Петрик І. В. Реінжиніринг підвищення ефективності мережі поставок
- Потапова Н. А. Формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами у збутовій агрологістиці аграрних підприємств
- Раганович К., Склодовська М. Маркетинг іневестиційного потенціалу міста. На прикладі Любліна, Польща.
- Рикованова І. С., Таранський І. П., Донець Д. М. Вітрова електрогенерація: світовий досвід та перспективи розвитку в Україн
- Руда М. В., Боднар Т. О. Роль електронного обміну даними у розвитку міжнародної логістики: глобальні тренди
- Русановська О. А., Висоцький М. Прийняття стратегічних логістичних рішень у стохастичних ринкових умовах
- Савченко Ю. Т. Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту
- Ситник Й. С. Модель механізму інтегрування складових систем менеджменту підприємств на засадах інтелектуалізації управління
- Смалей О. Способи прийняття рішень про купівлю представниками покоління Z та покоління Y – порівняльний аналіз.
- Стець О. М. Створення цінності для клієнта
- Фалович В. А. Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей
- Юськів В. М., Сороківський О. І., Соколовський І. Б. Системи матеріального забезпечення діяльності автосервісного підприємства вантажних автомобілів
- Якимишин Л. Я. Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб
Докладніше: